1

میرزایی : لیست ۹۸ حزب قانونی کشور نهایی نیست

  • کد خبر : 278165
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: لیست ۹۸ حزب قانونی کشور که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده‌ند، نهایی نیست و احتمالاً ۱۰۷ الی ۱۰۸ حزب درنهایت جزو احزاب قانونی کشور محسوب شوند.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: لیست ۹۸ حزب قانونی کشور که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده‌ند، نهایی نیست و احتمالاً ۱۰۷ الی ۱۰۸ حزب درنهایت جزو احزاب قانونی کشور محسوب شوند.

لیست 98 حزب قانونی کشور نهایی نیست

قاسم میرزایی نکو عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره انتشار لیست ۹۸ احزاب قانونی کشور که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده‌اند، گفت:‌ این لیست نهایی نیست؛ چراکه ما به کسانی که هنوز خود را با قانون جدید تطبیق نداده بودند، فرصت دادیم تا اوایل اسفندماه نسبت به سازوکار حزبی خود اقدام کنند.

میرزای نکو خاطرنشان کرد: احتمالاً ۱۰۷ الی ۱۰۸ حزب درنهایت جزو احزاب قانونی کشور محسوب شوند که خود را با قانون جدید احزاب تطبیق دادند.

در پاسخ به این پرسش که آیا صد حزبی که خود را با قانون جدید احزاب منطبق نکردند منحل می شوند، گفت: این احزاب می‌توانند پروسه جدید را طی کنند. یعنی دوباره درخواست مجوز بدهند و فرآیند مراحل تشکیل حزب را طی کنند.

عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در پاسخ به این پرسش که نام جمعیتی ایثارگران انقلاب اسلامی در بین احزاب قانونی دیده نمی‌شود درحالی‌که این حزب مراحل قانونی را طی کرده است، گفت: دیشب به این نتیجه رسیدیم که جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر