2

عصبانیت شدید ستاره پرسپولیس تهران از اتهام بزرگ علیه او!

  • کد خبر : 278175
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

واقعا متاسفم برای کسانی که به این راحتی شایعه درست کرده و تهمت می‌زنند. من دیشب از درد تا صبح نخوابیدم. حتی نزدیک بود دیشب باز هم بستری شوم. چون واقعا درد زیادی داشته و دارم، اما متاسفانه چیز‌هایی می‌بینم که برای من قابل هضم نیست.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از ایجاد یک شایعه، به شدت عصبانی شده است.

عالیشاه در مصاحبه‌ای گفت:امید عالیشاه از اینکه برخی از رسانه‌ها اعلام کردند هیچ مصدومیتی ندارد و به خاطر اعتراض به نیمکت نشینی قبل از بازی با پاختاکور و به بهانه کمردرد، اردوی پرسپولیس را رها کرد و به خانه برگشت، شاکی و عصبانی است.

«واقعا متاسفم برای کسانی که به این راحتی شایعه درست کرده و تهمت می‌زنند. من دیشب از درد تا صبح نخوابیدم. حتی نزدیک بود دیشب باز هم بستری شوم. چون واقعا درد زیادی داشته و دارم، اما متاسفانه چیز‌هایی می‌بینم که برای من قابل هضم نیست. من بار‌ها در این باره واکنشی نشان ندادم، اما احساس می‌کنم اگر این بار صحبت نکنم کار درستی نیست. این حرف‌هایی که درباره من در فضای مجازی دست به دست می‌شود اوج وقاحت است. این بار حتما این مسئله را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنم زیرا خبری که راه افتاده، یک دروغ محض و تهمت کذب است که متاسفانه نه تنها درباره من بلکه در باره خیلی‌های دیگر این مسئله وجود دارد. دیروز به قدری درد داشتم که نمی‌توانستم راه بروم و به همین دلیل با آمبولانس به بیمارستان رفتم، اما نمی‌دانم که چطور برخی به خود اجازه می‌دهند چنین مسائلی را عنوان کنند. دیشب وقتی به خانه آمدم و برخی مطالب دروغ را دیدم واقعا مغزم سوت کشید چرا که هم آقای برانکو و هم پزشکان تیم در جریان وضعیت من هستند.»

او مدعی است قصد شکایت از رسانه هایی که شایعه مصدومیت مصلحتی اش را منتشر کردند، دارد. لحن عالیشاه در این مصاحبه نشان از عصبانیتش دارد و حالا باید منتظر ماند و دید در ادامه، چه اتفاقاتی رخ می دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر