2

یارانه‌ها دوشنبه واریز می‌شود/ حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 278480
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

  تلاش می‌شود، آنچه به صورت رسمی جزو تعهدات دولت است، با هر بخش از درآمدهای ارزی حداقل ۱۴ میلیارد دلار را برای کالاهای اساسی مردم از جمله نهاده‌ها و دارو تخصیص دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت یارانه‌ها از دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود.

یارانه‌ها دوشنبه واریز می‌شود/ اختصاص 14 میلیارد دلار را برای کالاهای اساسی مردم

به گزارش افق آنلاین ، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که در این ماه می‌توانیم انجام دهیم، این است که در داخل این هفته نخستین پرداخت‌ها برای ۷۸ تا ۷۹ میلیون نفر از عزیزانی که افتخار پرداخت یارانه را به آنها داریم، انجام خواهد شد و مصمم به انجام این کار در روز دوشنبه هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه  تصریح کرد: با همکاران خودم در خزانه نیز هماهنگی کرده‌ام که پرداخت حقوق کارکنان دولت نیز زودتر از ماه‌های دیگر انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تکمیل رسیدگی به لایحه بودجه در سال آینده خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود و مسائلی که در توزیع برخی کالاها وجود دارد حل و برطرف شود، گفت:  تلاش می‌شود، آنچه به صورت رسمی جزو تعهدات دولت است، با هر بخش از درآمدهای ارزی حداقل ۱۴ میلیارد دلار را برای کالاهای اساسی مردم از جمله نهاده‌ها و دارو تخصیص دهیم.

وی با اشاره به اینکه به همه کسانی که می‌خواستند این کالاها را عرضه کنند و به همه ۲۵ قلم کالای اساسی در همان حد ۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارز پرداخت شد، تصریح کرد: البته بخشی از اینها وارد نشد و بخشی که وارد شد به لحاظ تفاوت قیمتی که داشت با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی محاسبه نشد و از همین رو ما باید تجدید نظر کنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر