1

نسیم امید به اردوگاه استقلال وزیدن گرفت! + تصویر

  • کد خبر : 279684
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸

ستاره جوان استقلال در تمرینات امروز با توصیه هایی از سوی کادر فنی این تیم برای دیدار با پرسپولیس روبرو شد.

ستاره جوان استقلال در تمرینات امروز با توصیه هایی از سوی کادر فنی این تیم برای دیدار با پرسپولیس روبرو شد.
استقلال+شادی گل استقلال_ذوب آهن  نسیم امید به اردوگاه استقلال وزیدن گرفت! + عکس

چند روز دیگر دیداری حساس پیش روی هواداران فوتبال کشورمان می باشد چرا که سرخپوشان پایتخت در دیداری سنتی میزبان رقیب دیرینه خود یعنی استقلال می باشد این بازی از هفته ۲۳ لیگ برتر ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۰ فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

آبی پوشان پایتخت این روزها مشغول انجام تمریناتی سخت برای حضور در شهرآورد ۸۹ می باشند و سرمربی این تیم برای هر کدام از ستاره های استقلال برنامه ای خاص تدارک دیده و از مشاهده تمرینات به نظر می رسد که گویا بازیکنان درصدد رسیدن به خواسته های مورد نظر وینفرد شفر می باشند.

 

امروز در تمرینات استقلال نکته باعث شد که کادر فنی آبی ها شگفت زده شده و روحیه زیادی دریافت کنند و آن هم به دلیل مشاهده تمرینات فرشید اسماعیلی هافبک استقلال که در چند وقت اخیر با مصدومیتی که داشت نتوانسته بود قابلیت های خود را بهتر به نمایش بگذارد ولی امروز با نحوه تمرینات خود که سرشار از روحیه و تلاش مضاعف بود نشان داد که هیچ مشکلی برای شهرآورد پیش رو ندارد و این می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و هواداران استقلال باشد .

 

این در حالی بود که حتی به دستور وینفرد شفر سرمربی استقلال پس از تمرینات از فرهاد مجیدی خواست تا با فرشید اسماعیلی به طور خصوصی صحبت کند و موضوعات فنی را به او انتقال داده و همچنین به این بازیکن محبوب گوشزد کند که چه نقش موثری در ترکیب استقلال خواهد داشت.

 

گفتنی است نقطه قوت استقلال برای شهرآورد پیش رو خلاقیت خط هافبک این تیم به حساب می‌آید و از این رو شفر برای رویارویی با رقیب سنتی انتخاب‌ های گوناگونی چون شجاعیان، اسماعیلی، پاتوسی، محسن کریمی، علی کریمی، نورافکن، روزبه چشمی و فرشید باقری را در اختیار دارد و ترافیک خط میانی این تیم یکی از برگ‌ های برنده استقلال مقابل پرسپولیس به حساب می‌آید.

البته خط دفاعی استقلال هم در طول فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در طول این مدت تنها ۸ بار توپ از خط دروازه رحمتی و حسینی عبور کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=279684

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر