2

پیش بینی و تحلیل آخرین وضعیت قیمت طلا

  • کد خبر : 28061
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۱

اگر چه اکثر پیش بینی ها در حال وقوع است ولی باز هم تاکید می شود، هدف گرفتن جایزه نوبل نیست،بلکه هدف کسب سود در بازار است.

۲۸بهمن ماه، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا

دیروز مانند چند روز گذشته دقیقا پیش بینی درست درباره روند قیمت طلا به وقوع پیوست و قیمت طلا یکبار تا ۱۷۱۰ و سپس ۱۷۰۵ دلار کاهش یافت و سپس بر گشت خورد، اگر چه اکثر پیش بینی ها در حال وقوع است ولی باز هم تاکید می شود، هدف گرفتن جایزه نوبل نیست،بلکه هدف کسب سود در بازار است.
به گزارش بینا، دیروز صحبتهایی مثبت درباره کمک به یونان مجددا در اروپا شایع شد و همین جو موقت باعث مثبت شدن یورو و قیمت طلا گردید، مضافا اینکه اخبار اقتصادی از امریکا هم به این جو خوشبینی دامن می زد. آمار تولید و بیکاری امریکا واقعا نشانگر بهبود اوضاع هستند. در لینک زیر شاخص آمار بیکاری امریکا را ببینید

نمودار زیر را هم درباره شاخص جهانی دلار حتما ببینید:چارت شاخص جهانی دلار

دیروز صندوق بزرگ اسپایدر ۳ تن طلا به میزان ذخایر خود افزوده است و برخی به نقل از جان پالسون می گویند که او در محدوده پایین ۱۷۱۰ دلار به میزان زیادی طلا خریده و در کوتاه مدت به طلا امیدوار است، ایشان همان فردی است که ۶۰۰ میلیون دلار از سهام اسپایدر را فروخت.
در چند روز گذشته همیشه کامرز بنک می گفت که هر چه به ۱۷۰۰ دلار نزدیک شویم، بر خریداران طلا افزوده خواهد شد و خیلی بعید است قیمت به زیر ۱۷۰۰ برسد. در عمل دیدیم که این سخن درست بوده و چند بار کاهش به سمت ۱۷۰۰ ناکام ماند و حالا باید دید آیا می توانیم به ۱۷۵۰ دلار برسیم و یا دوباره باید به سوی ۱۷۰۵ حرکت کنیم؟
تا اینجای کار طلا در حال تلاش برای رسیدن به ۱۷۳۶ دلار است. امروز اگر بتواند به ۱۷۳۶ دلار برسد و بالای آن تثبیت شود می توانیم برای رسیدن به ۱۷۵۰ دلار امیدوار باشیم. بنابراین خوب سطح قیمت ۱۷۳۶ دلار را زیر نظر بگیرید.

*دکترحسین اسدی نیا/

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28061

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر