1

۱۰ هزار سیل‌زده خوزستانی در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند

  • کد خبر : 280987
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از اولین روز شروع بحران در خوزستان تا امروز جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراکز و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از اولین روز شروع بحران در خوزستان تا امروز جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراکز و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند.

۱۰ هزار سیل‌زده خوزستانی در اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اندافق آنلاین ، سردار «یعقوب سلیمانی» با اشاره به اسکان دادن سیل‌زدگان استان خوزستان در اردوگاه‌های راهیان نور گفت: از اولین روز شروع بحران در خوزستان تا امروز جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر در مراکز و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: اردوگاه‌های راهیان نور در خوزستان برای اسکان ۱۵۰ هزار نفر پیش‌بینی شده‌اند که البته با وجود شرایط موجود، تدابیری اتخاذ شده که این ظرفیت به  ۲۰۰ هزار نفر هم برسد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ادامه داد: از مردم سیل‌زده‌ای که به ناچار خانه و سرپناه خود را رها کرده‌اند تا گرفتار سیلاب نشوند، تقاضا داریم قدم بر روی چشم خادمان خود در قرارگاه‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور بگذارند و افتخار میزبانی از خودشان را نصیب بسیجیان کنند.

سردار سلیمانی در پایان گفت: طبق آخرین آماری که داریم، بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در استان خوزستان به صورت داوطلبانه در حال خدمت رسانی به مردم سیل‌زده هستند که تعداد بالایی از این آمار را گروه‌های جهادی بومی تشکیل می‌دهند.

میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=280987

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر