2

شرایط اقتصادی امروز توانمندی مدیران را مشخص می کند

  • کد خبر : 282667
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

 نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قوانین و مقررات مربوط به زمان غیر از جنگ است درحالیکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و مدیر ناتوان و توانمند مشخص می شود.

شرایط اقتصادی امروز توانمندی مدیران را مشخص می کند

 نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: قوانین و مقررات مربوط به زمان غیر از جنگ است درحالیکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و مدیر ناتوان و توانمند مشخص می شود.

به گزارش افق آنلاین ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز افزود: ماه مبارک رمضان در راه است و همگان باید مراقب ایتام و مستمندان باشند و از برکات این ماه بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی خطاب به مدیران و مسئولین استان تاکید کرد: مدیران باید همکاری لازم را با مردم داشته باشند و به طور ویژه به ماه مبارک رمضان توجه داشته باشند و مسئولین مربوطه باید برای این ماه موضوع امر به معروف و نهی از منکر را اطلاع رسانی کنند و در موضوع اصناف توجه ویژه شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد: سختگیری بی جا نباشد و احترام ماه مبارک حفظ شود.

امام جمعه شیراز یادآور شد: مباحث حمایتی از مردم در ایام ماه مبارک مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه و کنترل فضای مجازی نیز گفت: قرار نیست هرکس هرچی دلش می‌خواهد بگوید و باید کنترل‌های وجود داشته باشد و از طرفی باید توجه کنیم این ابزار و تکنولوژی برای حمله به ما ایجاد شد و ما نیز باید سربازان خود را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: آزادی که بیان می‌کنند تا زمانی است که قدرت در دست آنها باشد اما باید بدانند با حذف کردن صدای ما موفق نخواهند شد.

آیت الله دژکام افزود: سال‌های آخر عمر استکبار شاهد اینگونه حرکت‌ها نیز هستیم.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیاتی شدن شعار سال نیز گفت: سخن گفتن لازم نیست و باید اقدام شود رهبری از ما کارهایی خواسته‌اند که باید هرکس متناسب با وظیفه کار کند.

وی ادامه داد: در استان فارس یکسری صنایع غذایی داریم که باید مورد حمایت قرار گیرند، دیدیم که مسئولین دولتی نیز اعلام کردند که تسهیل کنیم تا مردم کار کنند. تسهیل شود و به دنبال مقررات و موانع نباشیم زیرا امروز جنگ اقتصادی است.

آیت الله دژکام تاکید کرد: مقررات مربوط به زمان غیر جنگ است و امروز ما به مدیر جهادی احتیاج داریم و امروز نوبت دیده شدن توانمندی و ناتوانی مدیران است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مدیر جهادی مدیری است که در عرصه سختی بگوید کار مردم را انجام دادم و ادعای بی جهت کسی نداشته باشد زیرا باید امروز خودش را نشان دهد.

وی افزود: مدیران باید در جنگ اقتصادی توانایی خودشان را نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در فارس یادآور شد: پول نقد آماده برای مراکز پتروشیمی جنوب فارس موجود است و قرار نیست این بودجه به جای دیگر برود زیرا این هزینه کرد اشتغال به همراه دارد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: موضوع توسعه صادرات را باید مدنظر قرار داد زیرا رونق تولید به صادرات نیز بستگی دارد و مدیران گمرک، اتاق بازرگانی و.. به این مهم دقت کنند.

مهر/ آیت الله دژکام افزود: سرمایه‌های دولتی برای برطرف کردن نیازها کافی نیست و مدیر کسی است که سرمایه گذار بیاورد و در ادامه به اصلاح نظام بانکی توجه کنیم حداقل سود مرکب را نگیرند زیرا معنی ندارد از سود پول هم سود دریافت کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی استان باید در برابر این دریافت‌ها برخوردی داشته باشد زیرا فتوای مراجع نیز بر حرام بودن دریافت این رقم‌ها است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: اقتصاد دانش بنیان نیز باید مورد حمایت مدیریت کلان استان باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=282667

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر