3

انفجار خشم استقلالی‌ها؛ دروغ بزرگ استقلال دربارۀ فروش ستارۀ خود/ همه چیز لو رفت!

  • کد خبر : 282842
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

وکیل شناختۀ شدۀ فوتبال ایران که نقش مدیربرنامۀ بسیاری از بازیکنان مطرح ایرانی را برعهده داشته است، اقدام به افشاگری در ارتباط با پروندۀ فروش ستارۀ جوان استقلال کرد.

الهیار صیادمنش
وکیل شناختۀ شدۀ فوتبال ایران که نقش مدیربرنامۀ بسیاری از بازیکنان مطرح ایرانی را برعهده داشته است، اقدام به افشاگری در ارتباط با پروندۀ فروش ستارۀ جوان استقلال کرد.

ورزش ۱۱ –  الهیار صیادمنش، ستارۀ ۱۹ سالۀ باشگاه استقلال تهران که به طور رسمی در پایان فصل، آبی‌ها را به مقصد فنرباغچه ترک خواهد کرد تا در سوپرلیگ ترکیه توپ بزند، این روزها ترندترین بازیکن استقلال بوده که با پروندۀ عجیب فروشش به ترکیه‌ای‌ها، حسابی جنجال‌ساز شده است.

 

مدیران استقلال پیش‌تر مدعی شده بودند که در قبال فروش صیادمنش چیزی در حدود ۸۵۰ میلیون تومان نصیب باشگاه استقلال شده است و این رقم را تمام و کمال دریافت کرده‌اند که افشاگری عبدالصمد ابراهیمی، برای آبی‌ها در این مقطع حسابی دردسرساز شد، چرا که ادعای این وکیل کاملاً مغایر با ادعای مدیران آبی‌ها است!

 

ابراهیمی در این ارتباط اظهار داشته است: خرید صیادمنش به هیچ عنوان توسط فنرباغچه صورت نگرفته است، بلکه این انتقال توسط یک شرکت که مدیرانش اهل کرواسی هستند صورت گرفته است و قانوناً صیادمنش از سوی این شرکت تجاری استعدادیابی خریداری شده است و چیزی به عنوان ۸۵۰ میلیون تومان به استقلال پرداخت نشده است، چرا که با امضای قرارداد اولیه تنها ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده  و ۴۰۰ میلیون دیگر در تابستان پرداخت خواهد شد!

الهیار صیادمنش

 

این شرکت تجاری استعدادیابی این حق را دارد که پس از درخشش صیادمنش در فنرباغچه او را به باشگاهی دیگر منتقل کند و باید گفت که او فعلا بازیکن خریداری شده توسط این شرکت است که به فنرباغچه با توجه به روابط خوبشان، پیشنهاد شده است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=282842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر