1

استیلی: جدایی کرانچار در فضایی مثبت صورت می‌گیرد

  • کد خبر : 282861
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان تأکید کرد که جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم به دلیل مشکلات ارزی و برخی نظرات بوده که در کمیته فنی مطرح شده است.

استیلی: جدایی کرانچار در فضایی مثبت صورت می‌گیرد

به گزارش افق آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال المپیک کشورمان با قدردانی از زلاتکو کرانچار، سرمربی برکنار شده این تیم گفت: کرانچار تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم المپیک انجام داد و بدون تردید در این راه کم نگذاشت، جدایی ایشان و تغییرات کادر فنی در فضایی مثبت و دوستانه اتفاق می‌افتد و البته مسائل و مشکلات مالی هم در این موضوع تأثیرگذار است.

وی افزود: خود من معرف آقای کرانچار به فدراسیون فوتبال بودم و با تمام وجود هم از ایشان حمایت کردم. خوشبختانه با کمک فدراسیون فوتبال بهترین امکانات و شرایط برای تیم المپیک فراهم شد. بازی‌ها و اردوهای آماده‌سازی بسیار خوبی انجام دادیم. با این وجود به دلیل شرایط خاصی که در موقعیت فعلی وجود دارد، مشکلات ارزی موجود و همچنین بعضی مسائل و نظراتی که در کمیته فنی مطرح شد، تصمیماتی در خصوص ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم المپیک اتخاذ شد که امیدوارم منجر به موفقیت و سربلندی تیم المپیک کشورمان شود.

مدیر تیم فوتبال المپیک  اظهار داشت: فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و تلاش‌های آقای کرانچار است و این قطع همکاری با توافق دو جانبه و به شکل کاملاً دوستانه صورت می‌گیرد. من هم به شخصه برای ایشان در هر جایی که فعالیت می‌کنند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=282861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر