1

ربیعی: قهر «جهانگیری» شایعه است

  • کد خبر : 286860
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

سخنگوی دولت گفت: بین اختلاف نظر و قهر، تفاوت وجود دارد. طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد.

سخنگوی دولت قهر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از دولت را شایعه خواند.

ربیعی: قهر «جهانگیری» شایعه است

به گزارش افق آنلاین ،  علی ربیعی سخنگوی دولت، در گفت‌وگوی زنده با شبکه خبر، در پاسخ به این سؤال که ماجرای قهر جهانگیری از دولت، صحت دارد یا خیر، گفت: بین اختلاف نظر و قهر، تفاوت وجود دارد. طرح موضوع قهر در شأن آقای جهانگیری نیست و صحت ندارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون جلسه دولت به ریاست آقای جهانگیری در جریان است، اظهار داشت:در این جلسه، سقف بودجه، ۳۸۶ هزار میلیارد تومان بسته شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسات سطوح بالا، نظرات با صراحت بیان می‌شود، تصریح داشت: بحث بودجه، مرتبط با زندگی مردم است و دیدگاه‌های مختلفی درباره آن مطرح می‌شود که ممکن است با یکدیگر تناقض داشته باشند.

ربیعی اضافه کرد: نباید اختلاف درباره ساختار بودجه را به اختلاف در سایر مسائل تعمیم داد؛ این امری غیر اخلاقی است و معمولاً این شایعات در این روزها که دولت مشغله زیادی دارد، مطرح می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهوری درحال اداره کردن جلسه هیات دولت است، اختلاف ایشان با رئیس جمهوری را کذب عنوان کرد و گفت: تعمیم سیاسی دادن اختلاف دیدگاه ها درباره ساختار بودجه، کار غیراخلاقی است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: سقف بودجه در جلسه دولت، ۳۸۶ هزار میلیارد تومان اعلام شده است، ایشان دستور صریح دادند که چگونه دستگاه‌ها خود را با این سطح بودجه هماهنگ کنند. به هیچ وجه عنوان قهر ایشان یا خدای ناکرده از این دست چیزها که در شأن ایشان و مقامی در سطح ایشان نیست، صحت ندارد.

ربیعی عنوان کرد: در جلسات سطح بالای کشور، نظرات مختلف با آزادی و صراحت بیان می‌شود و در مجلس هم در بحثی مانند ساختار بودجه ممکن است ۵ نوع نظر متفاوت وجود داشته باشد یا گروه‌های مختلف سیاسی ممکن است روی موضوعات حساس اختلاف نظر داشته باشند. بحث اصلاح ساختار بودجه با زندگی روزمره مردم، چگونگی حمایت از مردم و عدم فشار به مردم مرتبط است و در این زمینه دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد.

 وی افزود: ممکن است این دیدگاه‌ها باهم متناقض باشد اما چیزی که از دل این دیدگاه‌های متفاوت بیرون می‌آید، مصلحت و منفعت مردم است. نباید اختلاف در مورد دیدگاه یک سیاست درباره ساختار یک بودجه را به اختلاف سیاسی تعمیم داد و این کار غیراخلاقی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=286860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر