1

اعلام شفاف دارایی‌های مسئولان بزرگ‌ترین عامل پرهیز دهنده فساد است

  • کد خبر : 295416
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

نماینده فومن در مجلس با بیان اینکه اعلام شفاف اموال و دارایی‌های مسئولان مانع از تهمت‌ها و دروغ‌ها می‌شود، گفت: این موضوع بزرگ‌ترین عامل پرهیز دهنده فساد است.

نماینده فومن در مجلس با بیان اینکه اعلام شفاف اموال و دارایی‌های مسئولان مانع از تهمت‌ها و دروغ‌ها می‌شود، گفت: این موضوع بزرگ‌ترین عامل پرهیز دهنده فساد است.

اعلام شفاف دارایی‌های مسئولان  بزرگ‌ترین عامل پرهیز دهنده فساد است

افق انلاین ، حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار شفاف و علنی لیست اموال و دارایی مسئولان گفت: یکی از محسنات اعلام شفاف اموال و دارایی مسئولان آن است که فساد در جامعه کمتر خواهد شد.

وی افزود: مسئولان جامعه با اجرایی شدن سامانه اموال و دارایی‌ها می‌دانند که برای خدمت وظیفه‌ای به عنوان اعلام دارایی‌ها به جامعه را هم برعهده دارند.

نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر و مسئول باید در انجام وظایف خود هیچ گاه به فکر جمع‌آوری اموال نباشد، به همین دلیل من این آمادگی را دارم که اموال و دارایی‌هایم را به قوه قضائیه و حتی جامعه اعلام کنم.

افتخاری خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان مجلس و مسئولان خالصانه کار می‌کنند و نباید عده‌ای سوءاستفاده‌گر به کلیت فعالیت‌های مدیران و مسئولان خدشه وارد کنند.

وی افزود: با اجرای اعلام شفاف اموال و دارایی‌های مسئولان، مردم باید با تمیز دادن اخبار و پرهیز از تهمت مانع از دروغ‌گویی شوند، چراکه با جستجوی ساده می‌توان اموال و دارایی مسئولان را رصد کرد.

نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شفافیت اموال و دارایی مسئولان در جامعه می‌تواند بزرگ‌ترین عامل پرهیز دهنده فساد است.

افتخاری خاطرنشان کرد: با اجرای اعلام شفاف اموال و دارایی، مسئولان می‌توانند به راحتی وکیل، مدیر،‌ نماینده و مسئول واقعی و خدمتگزار را رصد کرده و شناسایی کند تا بدانند آن فرد در ابتدای پذیرش مسئولیت و پایان آن آیا خلافی کرده و یا مال نامشروعی به دست آورده است یا خیر؟

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر