1

معتقدم که برجام هم به عنوان نقطه اشتراک ما با اروپا، دولت اوباما و حتی ملت آمریکا بوده است.

  • کد خبر : 296279
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر اروپا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، فقط ایران نیست که در این مسئله متضرر می‌شود، بلکه کل دنیا متضرر خواهند شد.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر اروپا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، فقط ایران نیست که در این مسئله متضرر می‌شود، بلکه کل دنیا متضرر خواهند شد.
Image result for ‫عبدالکریم حسین‌زاده‬‎

افق آنلاین ، عبدالکریم حسین‌زاده ، در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه، احتمال این وجود دارد، که ایران  به  سبب عدم پایبندی اروپا از برجام خارج شود، اشاره کرد و گفت:  به  نظرم در حال حاضر تمام دیپلماسی در راستای رسیدن به یک حدی از اشتراکات است و معتقدم که برجام هم به عنوان نقطه اشتراک ما با اروپا، دولت اوبامت و حتی ملت آمریکا بوده است.

بازگشت همگان و همچنین ماندن ایران در برجام می‌تواند؛ برای کشور راهگشا باشد

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم، بازگشت همگان و همچنین ماندن ایران در برجام می‌تواند؛ برای کشور راهگشا باشد، بنابراین دستگاه خارجی ما باید حداکثر فشار را به اروپا وارد کند تا اینکه این کشورها به تعهدات خود در قبال برجام عمل کنند.

اروپایی‌ها باید گام‌هایی را در راستای تعهدات خود بردارند

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: کاهش گام به گام تعهدات اگر در مسیر تاکتیک باشد که بتواند اروپایی‌ها را وادار کند که به تعدات خود وفادار باشند، پس یک جایی است که این مسئله به عنوان یک تاکتیک لحاظ می‌شود که به صورت پلکانی در این خصوص موضع گیری ‌کنیم؛ بنابراین اروپایی‌ها باید گام‌هایی را در راستای تعهدات خود بردارند تا اینکه ما هم همچنان در برجام بمانیم.

عدم پایبندی اروپا به برجام فقط سبب متضرر شدن ایران نمی‌شود

رئیس فراکسیون شهروندی مجلس، به عدم پایبندی اروپایی‌ها به تعهدات خود در قبال برجام اشاره و تاکید کرد: اگر اروپا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، فقط ایران نیست که در این مسئله متضرر می‌شود، بلکه کل دنیا متضرر خواهند شد.

تعهد اروپا و بازگشت آن به مسیر اجرای برجام به نفع خود اروپایی‌هاست

حسین زاده در ادامه افزود: اصلا دنیایی که فضای سیاسی، خشونت و جنگ در آن تا به این حد آشفته است و فضای روانی که به لحاظ جنگ در دنیا پیش آمده بخاطر تصمیم گیری‌های همین افراد است؛ بنابراین تعهد اروپا و بازگشت آن در مسیر اجرای برجام به نفع خود اروپایی‌ها و البته همگان خواهد بود.

 این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اگر ایران هرچه از تعهدات خود را هم کاهش بدهد و فضای روانی جامعه جهانی آسیب ببیند؛ قطعا خود اروپایی‌ها هم در خیل جماعتی هستند، که آسیب پذیر می‌شوند.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=296279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر