1

۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه اختصاص یافت

  • کد خبر : 305312
  • ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

استاندار اردبیل گفت: در سفر رئیس‌جمهور به اردبیل ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه اختصاص یافته است.

به گزارش افق انلاین ، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در جلسه شورای اداری اردبیل با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به اردبیل ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه اختصاص یافته است که این اعتبار روند اجرایی پروژه را تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به این که اتمام پروژه‌ راه‌آهن یکی از مطالبات مهم مردم استان است بیان کرد: ۷۵۰ میلیارد تومان توسط بانک ملی به این پروژه تخصیص یافته و این پروژه به عنوان نخستین فاینانس داخلی ریلی فعال شده و با این اعتبار جدید می‌توان آینده روشنی را برای اتمام این پروژه انتظار داشت.

استاندار اردبیل بیان کرد: امتداد راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد نیز از مواردی است که مطالعات آن در سال‌های گذشته متوقف شده که با شروع پروژه فاز یک مطالعات به اتمام رسیده و فاز دوم در حال انجام است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای توسعه استان اقدام شده است.

بهنامجو تصریح کرد: ۳٫۵ میلیون تن جابجایی بار در منطقه انجام یافته و ۵۰ کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح شده و هر سال با تزریق اعتبارات ۵۰ کیلومتر به این پروژه تزریق می‌شود که در این راستا نیز توسعه استان انتظار می‌رود و می‌تواند برای توسعه بزرگراه‌های اردبیل موثر واقع شود.

وی بیان کرد: این سفر دستاوردها و نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند برای استان یک نقش توسعه‌ای به دنبال داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=305312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر