2

۲۰۶ نامزد در استان مرکزی تایید صلاحیت شدند/تغییر حوزه انتخابیه یک کاندیدا

  • کد خبر : 310025
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱

مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تاکنون ۲۰۶ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات

مرکزی رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: تاکنون ۲۰۶ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی تایید صلاحیت شده اند.

بهروز اکرمی شامگاه پنجشنبه ۱۷ بهمن در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین آمار تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در استان مرکزی بیان کرد: آمار ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ۳۸۸ نفر بود که از این تعداد تاکنون ۲۰۶ نفر تایید صلاحیت شده اند.

وی با اشاره به اینکه از بین افراد ثبت نام شده، تاکنون ۱۹ نفر انصراف داده اند، گفت: یک نفر نیز حوزه انتخابیه خود را از اراک، خنداب و کمیجان به تهران تغییر داد.

اکرمی تصریح کرد: احتمال افزایش آمار تایید یا رد صلاحیت تا ۲۱ بهمن ماه وجود دارد، چراکه افراد رد صلاحیت شده می توانند به شورای نگهبان شکایت کنند، البته نامزدهایی که دو مرحله قبل بررسی صلاحیت ها با رد صلاحیت مواجه شده اند امکان طرح شکایت مجدد را ندارند.

۲۲ بهمن ماه آمار نهایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام و کاندیداها حاضر در این کارزار رسما مشخص خواهند بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=310025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر