3

فرماندار تهران:در حوزه انتخابیه تهران با ۳۸۱۰ شعبه اخذ رای انتخابات برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 311642
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

در شهر تهران ۴۹۸۱۲ نفر در شعب اخذ رای امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعا با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

فرماندار تهران:در حوزه انتخابیه تهران با ۳۸۱۰ شعبه اخذ رای انتخابات برگزار خواهد شد

فرماندار تهران گفت: تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیدهای انتخاباتی گزارش نشده است.

به گزارش افق انلاین ، عیسی فرهادی در بیست و پنجمین نشست ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس که ظهر دوشنبه در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد ، طی سخنانی خاطر نشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران با ۳۸۱۰ شعبه اخذ رای انتخابات برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهر تهران ۳۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۳ نفر تایید، ۱۵۹ نفر انصراف و مابقی رد صلاحیت شدند.

فرهادی بیان کرد: همچنین ۱۲۳ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستانها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شد و ۵۸ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستانها به تهران را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

فرماندار تهران یادآور شد: در شهر تهران ۴۹۸۱۲ نفر در شعب اخذ رای امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعا با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

وی اظهار کرد: کمیته های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندیدهای انتخاباتی گزارش نشده است.

۴۶۰شعبه اخذ رای در شهرستان ری فعال خواهند بود

همچنین حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در بیست و پنجمین نشست ستاد انتخابات استان تهران مشترک با حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس که پیش از ظهر دوشنبه در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد ، طی سخنانی خاطر نشان کرد: در تمامی شعب اخذ رای در شهرستان ری نماینده بازرسی مستقر خواهند شد و در شعب اخذ رای شهرستان ری دو نفر نماینده فرماندار حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: ۴۶۰شعبه اخذ رای در شهرستان ری فعال خواهند بود ، کمیته آموزش یکی از فعالترین کمیته های انتخابات شهرستان ری بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: نمایندگان فرماندار امین مردم، دولت و نظام هستند ؛ در دهه فجر اتفاقات خوبی در شهرستان ری افتاد و در جهت ایجاد نشاط سیاسی در شهرستان ری تلاش های خوبی صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=311642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر