1

فعال بودن واحد ارتباط با مشتریان ایران خودرو

  • کد خبر : 314694
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ بخش پاسخگویی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هموطنان عزیز تا ۲۸ اسفندماه سال جاری فعال است.

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ بخش پاسخگویی مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو برای ارایه خدمات به هموطنان عزیز تا ۲۸ اسفندماه سال جاری فعال است.

فعال بودن واحد ارتباط با مشتریان ایران خودرو

افق آنلاین به نقل از ایکو پرس- در این اطلاعیه آمده است،‌  باتوجه به پایان تولید خطوط ایران خودرو در راستای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان و رسیدن به اهداف تولید، ایجاد دست‌کم یک درگاه فعال برای پوشش مراجعات احتمالی مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتریان ضرورت داشت.
برهمین اساس  بخش پاسخگویی واحد CRM از ۲۲ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری برای خدمت رسانی  به مشتریان فعال است .
تمامی تمهیدات  لازم برای حضور حداقلی و رعایت الزامات و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=314694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر