1

دعوت از جوانان برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر : 316966
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با توجه به آغاز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از تمامی جوانان دارای صلاحیت به ویژه جوانان فعال در تشکل ها و سمن ها برای ثبت نام در انتخابات مجلس دعوت کرد

به گزارش خبرنگار افق؛تندگویان در پست اخیر اینستاگرام خود در این باره نوشت: «جوانان فعال ما در تشکل هایشان و در بدنه مجامع استانی و مجمع ملی به کرات تمرین دموکراسی، دفاع از حق، دغدغه های اجتماعی و مسئولیت پذیری را داشته اند. بیانیه مقام معظم رهبری در اتکا به جوانان در گام دوم انقلاب به گونه ای مضاعف این وظیفه را بر عهده تمامی جوانان نهاده است.

لذا از جوانان توانمند وطن، به ویژه فعالین تشکل ها و نخبگان اجتماعی جوانان دعوت می‌کنم تا برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی به پاخیزند تا با نگاه تحول محور و رویکردی نوین در بینش و اندیشه های قانونگذاری برای کشور، تاریخ سازی نمایند.

هم اکنون زمان حضور جدی جوانان در عرصه های حاکمیتی کشور رسیده است. امید دارم در این چند روز فرصت باقی مانده برای ثبت نام اسامی تمامی جوانان حاضر در تشکل ها که واجد حضور در این عرصه هستند را در لیست کاندیداهای استان ها و شهرستان ها ببینم. به امید آنکه با حضورشان در مجلس دغدغه های جوانان را اولویت قرار دهند و به خواسته های ایشان جامعه عمل بپوشد.»

خبرنگار: سیدعلیرضا حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=316966

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر