5

امکانی نزدیک به صفر برای مدعی دوبنده تیم ملی پیش از جراحی/ کرونا المپیک را دوباره به کریمی داد

  • کد خبر : 318646
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۳۵

در حالی که احتمال حضور علیرضا کریمی در المپیک ٢� ٢� به دلیل مصدومیت نزدیک به صفر بود، تعویق این مسابقات امیدی تازه به این کشتی‌گیر بخشید.

امکانی نزدیک به صفر برای مدعی دوبنده تیم ملی پیش از جراحی/ کرونا المپیک را دوباره به کریمی داد

به گزارش افق آنلاین ، روزی که پای علیرضا کریمی در مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان به شدت آسیب دید، به دلیل وضعیت موجود و وقت اندکی که تا المپیک وجود داشت، هرگز به درستی در مورد میزان آسیب‌دیدگی زانویش در رسانه‌ها صحبت نشد.

مشخصاً اگر کریمی رباط پاره‌اش را جراحی می‌کرد، حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به طور قطع از دست می‌داد. به همین دلیل هم خودش نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد و هم کادرفنی تیم ملی. هرچند که در این وزن علاوه بر کریمی، محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج نیز مدنظر کادر فنی تیم ملی بودند و هر دو کشتی‌گیر نیز عملکرد خوبی را در یک سال اخیر از خود به نمایش گذاشته بودند.

با این وجود سرمربی تیم ملی هم مثل سایر ارکان کشتی، دوست دارد که بهترین کشتی‌گیر از دل رقابت بیرون بیاید و وجود چندین مدعیِ نزدیک و آماده‌ای، می‌تواند تا حدود زیادی موفقیت یک وزن را تضمین کند. با این اوصاف در آن وقت، مصدومیت زانوی کریمی، پارگی بخشی از رباط عنوان شد و با این تفسیر، مقرر شد که بدون جراحی و با فیزیوتراپی و تقویت زانو با روش‌های غیر جراحی تا المپیک توکیو به کار ادامه دهد.

بعد از اینکه المپیک به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا یک سال به تعویق افتاد و اتحادیه جهانی نیز اعلام کرد که مسابقات گزینشی المپیک در همان تاریخ مشابه سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود، این بهترین فرصت برای علیرضا کریمی بود که رباطش را جراحی کند.

این هم در حالی بود که کادر فنی تیم ملی با وجود گزارشی که از روند بهبود زانوی کریمی ارائه می‌شد، نسبت به حضور این کشتی‌گیر در المپیک امید چندانی نداشت و به نظر او در حین انجام تمرینات سنگین کشتی، با مشکلاتی جدی مواجه می‌شود که امکان حضورش در رقابت سنگین را از بین خواهد برد.

در همین راستا روز گذشته دکتر کیهانی پزشک جراح زانو نیز در مصاحبه‌اش بعد از جراحی علیرضا کریمی اعلام کرد که رباط پای کریمی کاملاً پاره بوده است.

حالا با اطمینان می‌شود گفت که احتمال حضور کریمی پیش از جراحی، در رقابت جدی ۹۷ کیلوگرمی‌ها، نزدیک به صفر بود و بعد از انجام جراحی، می‌شود او را یکی از مدعیان این وزنِ شلوغ دانست.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=318646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر