2

درخواست نماینده مجلس برای ورود قوه قضائیه به گرانی مسکن

  • کد خبر : 321173
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

مگر از وضعیت بازار مسکن خبر ندارید. مستاجران ما چه گناهی کرده اند؟ به آنهایی که مسکن احتکار می کنند می گویم مجلس یازدهم به این موضوع و بحث گرانی مسکن به جد ورود خواهد کرد، لذا منتظر تصمیمات مهم و اثرگذار مجلس یازدهم در این خصوص باشید.

درخواست نماینده مجلس برای ورود قوه قضائیه به گرانی مسکن

به گزارش افق انلاین ، عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) قوه مقننه و  در تذکر شفاهی خود گفت: از سپاه و بسیج به دلیل مشارکت چشمگیر و موثر در رزمایش مومنانه و همدلی تشکر و قدردانی می کنم. سپاه بارها نشان داده در گرهگشایی از کارمردم در شرایط سخت نقش کلیدی و اساسی دارد.

وی  در تذکری خطاب به رئیس جمهور افزود:  آقای روحانی؛ مگر از وضعیت بازار مسکن خبر ندارید. مستاجران ما چه گناهی کرده اند؟ به آنهایی که مسکن احتکار می کنند می گویم مجلس یازدهم به این موضوع و بحث گرانی مسکن به جد ورود خواهد کرد، لذا منتظر تصمیمات مهم و اثرگذار مجلس یازدهم در این خصوص باشید.

نماینده بروجرد در مجلس همچنین خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای روحانی بدانید تولید ما نابود شده ، چرا که دلالی درآمدش از تولید بیشتر است.

گودرزی با تذکر به دستگاه قضایی کشور تصریح کرد: جناب آقای رئیسی، رئیس محترم دستگاه قضا، اگر دولت اراده ای برای نظارت بر بازار مسکن و گرانی ها ندارد، شما خود رأساً ورود کنید. شما دستگاه نظارتی هستید.

وی اظهار کرد: مگر ما دولت نداریم، آقای روحانی اگر نمی توانید بفرمایید کنار تا فرد توانمندی که می تواند مشکلات مردم را حل کند، در رأس قرار گیرد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=321173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر