3

سهم خواهی برای کار انجام نشده به روش پست ملی ایران

  • کد خبر : 321466
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۸

شرکت ملی پست در تازه ترین اقدام خود، به دنبال دریافت حق السهم از کارمزد دریافتی دفاتر پیشخوان بابت احراز هویت دریافت کد بورسی(سجام) هست

به گزارش خبرنگار افق ؛ مردم چند ماهی است با شدت یافتن تب بورس برای دریافت کد بورسی می بایست به دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت حضوری سجام مراجعه فرمایند.

در حالیکه از ابتدای فعالسازی این سرویس در دفاتر پیشخوان دولت، کارمزد بسیار نامناسب این خدمت که به گفته دفاتر پیشخوان حتی هزینه پرینت کاغذ خود را تامین نمی کرد و بعضا موجب نارضایتی گسترده این دفاتر را فراهم آورده بود، از اوایل اردیبهشت بالاخره نرخ این خدمت برای دفاتر افزایش و ابلاغ گردید.

در حالیکه در مصوبه کارگروه تنظیم بازار به صراحت موضوع ارسال مرسوله قید گردیده و همچنین نحوه ارسال مرسوله در سامانه به صورت تجمیعی به دفتر واگذار گردیده  است و دفاتر می بایست از جیب خود به صورت جداگانه اقدام به پرداخت هزینه ارسال نمایند ، شرکت ملی پست در جدیدترین ادعای خود، شرکت متبوع خود را واجد دریافت این مبلغ دانسته است.

حال که چند روزی است این سرویس با اختلال کمتری در دسترس قرار گرفته است و دفاتر پیشخوان به دلایل قطعی کمتر با سرعت بیشتر و ازدحام کمتر جمعیت در حال احراز هویت مردم هستند ، این اقدام پست موجب توهین به دفاتر پیشخوان گردیده است چراکه انها معتقدند پست هیچ گونه خدمتی در این راستا به آنها ارائه نمی کند که حالا خواهان حق السهم از کارمزد آنها است.

تاخیر در واریز کارمزد دفاتر پیشخوان دولت توسط شرکت ملی پست( علیرغم بخشنامه صریح سازمان تنظیم مقررات و همچنین افزایش بی نظیر درامد شرکت پست)، نیز برخی شایعات و زمزمه های گروکشی پست برای این موضوع را در فضای مجازی تشدید کرده است

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=321466

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر