5

احتمال استعفای مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 32153
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۹:۳۴

‘ غلامعلی حداد عادل ‘ پیش از این نیز از احتمال استعفای مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود.

افق نیوز:غلامعلی حداد عادل رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس نوشت که سعید مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد وی را برای استعفا پذیرفته است.

به گزارش ایرنا،’ غلامعلی حداد عادل ‘ پیش از این نیز از احتمال استعفای مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود.

متن نامه غلامعلی حدادعادل به نمایندگان مجلس به شرح ذیل است:

باسلام و احترام، به اطلاع آن عده از همکاران محترم و نمایندگانی که تقاضای استیضاح وزیر محترم تعاون و کار و رفاه اجتماعی را امضا کرده‌اند می‌رساند که جناب آقای سعید مرتضوی به درخواست خود، حوالی ظهر روز شنبه ۹۱٫۱٫۲۶ با اینجانب ملاقات کردند و نظر مشورتی بنده را درباره این موضوع جویا شدند اینجانب با توجه به ضرورت همکاری و همدلی میان مجلس و دولت و با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی با مسئولین و مقام‌های کشور، به ایشان پیشنهاد کردم برای حل مشکل از سمت مدیریت عامل سازمان تأمین اجتماعی استعفا کند جناب آقای مرتضوی نیز با قبول این مصلحت‌اندیشی پیشنهاد اینجانب را پذیرفتند و آمادگی کامل خود را برای استعفا هم در آن جلسه و هم در تماس‌های مکرر تلفنی بعدی اعلام نمودند. اکنون با عنایت به آنچه گفته شد اینجانب ضمن تشکر از جناب آقای مرتضوی و توجه و اعتمادی که ابراز داشته‌اند از شما دوستان عزیز که تقاضای استیضاح را امضا کرده‌اید درخواست می‌کنم از مطرح کردن استیضاح در جلسه علنی مورخه ۹۱٫۱٫۲۷ مجلس شورای اسلامی خودداری فرمایید تا انشاءالله با پی‌گیری بیشتر استعفای جناب آقای مرتضوی به صورت کامل محقق شود و موجبی برای استیضاح باقی نماند. بدیهی است حق استفاده از استیضاح در هر حال برای نمایندگان محترم محفوظ خواهد بود و در فرصت باقی‌مانده تا پایان دوره هشتم قانون‌گذاری هر زمان که ضروری بدانند به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

الحمدالله رب العالمین و العاقبه للمتقین-غلامعلی حدادعدال۲۶/ ۱ / ۹۰

‘پرویز سروری’نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر درمجلس نیز از احتمال استعفای سعید مرتضوی از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی خبر داده بود.

‘محمد دهقان’ نماینده مردم چناران و طرقه در مجلس درباره نتیجه رایزنی های طراحان استیضاح وزیر کار با سعید مرتضوی گفت:براساس اخبار رسیده با رایزنی های صورت گرفته ظاهرا آقای سعید مرتضوی قصد استعفا از مدیریت تامین اجتماعی را دارد.

به گفته وی در صورت استعفای مرتضوی ، وزیر کار و امور اجتماعی بدون فوت فرصت و بلادرنگ استعفای وی را بپذیرد تا موضوع استیضاح منتفی اعلام شود.

درهمین حال،سعید مرتضوی استعفای رسمی خود را در اختیار رسانه ها قرار نداده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=32153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر