2

صفیری: قوانین جدید داوری از ۱۱ مرداد اجرا می‌شود/پیشنهاد افزایش دستمز داوران را می‌دهیم

  • کد خبر : 323341
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۳۳

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین جدید داوری از اول آگوست( یازد مردادماه) اجرایی خواهد شد.

صفیری: قوانین جدید داوری از 11 مرداد اجرا می‌شود/پیشنهاد افزایش دستمز داوران را می‌دهیم

اسماعیل صفیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد زمان اجرای قوانین جدید فوتبال اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایمیلی که برای ما ارسال کرده نوشته این قوانین از تاریخ اول آگوست ( یازدهم مردادماه) قابلیت اجرایی در مسابقات باشگاهی و ملی را دارد. طبیعی است که بعد از این تاریخ قوانین جدید در تمامی رقابت‌هایی که در سطح فوتبال آسیا برگزار می‌شود اجرایی خواهد شد.

وی در مورد اینکه این قوانین در ادامه مسابقات لیگ برتر کشورمان هم اجرایی خواهد شد یا نه عنوان کرد: از اول آگوست این قوانین در همه مسابقات اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه داوران‌مان با این قوانین آشنایی دارند یا نه عنوان کرد: بله داوران ایران با قوانین جدید آشنا هستند و قبل از فصل آینده نیز قطعا کلاس توجیهی برای داوران هم برگزار می‌شود.

صفیری در مورد اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای داوران  چگونه اجرایی می‌شود، گفت: پروتکل بهداشتی داوران هم تقریبا شبیه همان پروتکل‌های بهداشتی تیم‌های لیگ برتری است و البته ما به عنوان کمیته داوران پیشنهاد‌های خود را در این زمینه به سازمان لیگ فوتبال داده‌ایم و منتظر ابلاغ و اجرای این پیشنهادها هستیم اما پروتکل‌های بهداشتی داوران هم تقریبا همان پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده در حوزه فوتبال است.

مدرس داوری فوتبال آسیا در مورد احتمال افزایش دستمزد داوران برای فصل آینده و اینکه این افزایش چقدر خواهد بود، اظهار داشت: منتظریم کمیته داوران جلسه‌ای برگزار کند و در این جلسه پیشنهاد افزایش دستمزد داوران مطرح خواهد شد البته تلاش می‌کنیم میزان پیشنهادی افزایش دستمزد داوران رقمی کارشناسی باشد که البته قابلیت اجرایی شدن و پرداخت هم داشته باشد. این پیشنهاد را به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارایه خواهیم کرد تا هیات رئیسه محترم فدراسیون در مورد آن تصمیم گیری کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=323341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر