3

اردوغان: فرمت آستانه کمک زیادی به روند صلح در سوریه کرده است

  • کد خبر : 325388
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

رئیس جمهور ترکیه گفت: فرمت روند صلح آستانه در سوریه برای ایجاد ثبات و آرامش کمکهای زیادی کرده است. ایمان دارم که این اجلاس نیز شتاب چنین روندی را تداوم خواهد بخشید.

اردوغان: فرمت آستانه کمک زیادی به روند صلح در سوریه کرده است

به گزارش افق انلاین ، رجب طیب ارودغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در نشست سران آستانه که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تسلیت جان باختن شماری از شهروندان ایرانی در کلینیک سینا در تهران از طرف مردم و دولت ترکیه ادامه داد: از آغاز مسئله سوریه بدون توجه به هویت دینی، مذهبی و نژادی در کنار برادران سوری قرار گرفتیم و از ثبات این کشور حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه همسایمان سوریه خیلی زود به ثبات برسد هر آنچه از دستمان برآید انجام خواهیم داد، گفت: فرمت روند صلح آستانه در سوریه برای ایجاد ثبات و آرامش کمکهای زیادی کرده است. ایمان دارم که این اجلاس نیز شتاب چنین روندی را تداوم خواهد بخشید.

رئیس جمهور ترکیه افزود: به عنوان کشور ترکیه بدون توجه به هویت برادران سوری مان، میلیونها نفر از پناهندگان را پذیرفتیم. حتی با مداخله در این سوریه مانع از تراژدی انسانی در این کشور شدیم.

اردوغان با تشکر از روحانی و پوتین در این مسیر افزود: امیدوارم نشست ما برای برادران سوری و همه منطقه خبر و برکت داشته باشد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=325388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر