2

قالیباف: سؤال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود

  • کد خبر : 329272
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه داخلی مجلس عمل می‌کند و بر این اساس سؤال از رئیس‌جمهور نیز پیگیری خواهد شد.

قالیباف: سوال از روحانی در مجلس پیگیری می‌شود - جهان نیوز

به گزارش افق انلاین ، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۹ مرداد ۹۹) پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به عملکرد هیئت‌رئیسه مجلس درباره طرح سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور انتقاد کرد و گفت: سؤال ما این است که؛ چرا هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه‌های داخلی مجلس عمل نمی‌کند و با وجود اینکه چند ماه از درخواست نمایندگان برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور گذشته، اما آن را اعلام وصول نمی‌کند؟

وی افزود: حق نمایندگان مجلس است که از رئیس‌جمهور سؤال کنند و قانون این اجازه را به آنان داده است و با وجود اینکه مجلس دهم با دولت هماهنگ بود، طرح سؤال از رئیس‌جمهور در دستورکار قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: نزدیک به ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس طرح سؤال از آقای روحانی درباره مسائل  اقتصادی را امضا و به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی پارلمان را به‌عهده داشت، در پاسخ به سؤال نماینده مردم رشت، گفت: هیئت‌رئیسه مجلس به آیین‌نامه داخلی مجلس عمل می‌کند و بر این اساس سؤال از رئیس‌جمهور نیز پیگیری خواهد شد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر