2

مهمترین سیگنال های برند ۲۰۲۰ + نرم افزار افزایش بازدید

  • کد خبر : 329802
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲

ارسال بازدید امروزه به یکی از روش های مرسوم جهت ایجاد سیگنال برند در سایت های تازه تاسیس تبدیل شده است

ارسال بازدید راهی کم هزینه و بسیار به صرفه جهت ایجاد سیگنال های برند در موتورهای جستجو می باشد که به دلیل به صرفه بودن و نتیجه مطلوب بسیار محبوب شده است، اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که تنها ارسال بازدید طبیعی (شاخص های واقعی)، برای سایت ما مفید است و اگر این شاخص ها در بازدیدهای ارسالی ما رعایت نشود نه تنها نتیجه خوبی نمی گیریم بلکه ممکن است نتیجه عکس از بازدیدهای ارسالی دریافت نماییم.

شاخص های ارسال بازدید واقعی و ارگانیک:

همانگونه که در بالا اشاره شد برای کسب سیگنال برند، هر بازدیدی نمی تواند برای سایت ما مفید باشد، لذا ما باید شاخص های یک بازدید طبیعی را برای سایتمان شبیه سازی نماییم تا موتورهای جستجو آن بازدیدها را، کاربران واقعی به حساب بیاورند. اما چگونه این شاخص ها را تشخیص دهیم؟

در روند ارسال بازدید، تلاش ما شبیه سازی اتفاقات بعد از برگزاری یک کمپین تبلیغاتی گسترده است، لذا ابتدا باید ببینیم که بعد از انجام یک کمپین تبلیغاتی بزرگ مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، بنرهای شهری و …. چه اتفاقاتی در حوزه بازدید برای سایت ما می افتد؟

قطعا پس از انجام این تبلیغات و ایجاد اینگونه سیگنال های برند، افراد زیادی، مستقیما به سایت ما می آیند و یا ما را در موتورهای جستجو سرچ می کنند، لذا روند سفارش بازدید ما باید به روش های زیر باشد:

  • ارسال بازدید مستقیم به سایت
  • ارسال بازدید از موتورهای جستجو با جستجوی اسم برند
  • ارسال بازدید از موتورهای جستجو با متد کیورد + برند

اما نکته مهمتر اینجاست که برای ایجاد برند سیگنال های طبیعی، نباید تمام این بازدیدها از یک ip خاص  ارسال گردند زیرا که بازدیدکنندگان از شهرهای مختلف و خط تلفن های مختلف به اینترنت متصل شده اند. به عبارتی اگر ما مبانی شبکه را در بازدیدهای ارسالی خود رعایت ننماییم، در این صورت لو می دهیم که بازدیدهای ارسالی کار خودمان است زیرا در واقعیت امکان ندارد تمام بازدیدها از یک ip , isp و location یکسان باشد. در ادامه لیستی از شاخص های مهم مبانی شبکه و چند شاخص مهم دیگر در ارسال بازدید را برای شما نام می بریم:

  • Ip متفاوت
  • Isp متفاوت
  • User agent متفاوت
  • Os متفاوت
  • Resolution متفاوت
  • Device متفاوت
  • Location متفاوت
  • و ….

اما علاوه بر مبانی شبکه باید به رفتار بازدید ها در سایت هم توجه کرد، زیرا رفتار کاربران در سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. به عنوان مثال مهم است که کاربرانی که به سایت می آیند در سایت گردش نمایند (مشاهده صفحات دیگر) و سریعا سایت را ترک ننمایند زیرا که اگر این اتفاق بیافتد bounce rate سایت ما افزایش پیدا کرده و اعتبار ما نزد موتورهای جستجو کاهش می یابد. در ادامه لیستی از شاخص های رفتاری خوب را برای شما لیست کرده ایم:

  • Time on site بالا
  • Bounce rate پایین
  • Returning visitors مناسب
  • Scroll به پایین
  • کلیک روی لینک ها
  • اجرای ویدئو ها
  • مکس روی متن ها
  • و ….

بنابراین ما باید شاخص های شبکه و شاخص های رفتاری را در بازدیدهای ارسالی خود رعایت نماییم.

چگونگی ایجاد کاربران بازگشتی با هزینه ای اندک

همانطور که می دانید میزان مخاطبان بازگشتی یا در واقع همان افرادی که مجدد به سایت شما بر می گردند، نشان دهنده ی کیفیت بالای آن سایت است و این کاربران بازگشتی باعث می شوند اعتبار سایت بالا رفته و گوگل به شما رتبه ی بهتری بدهد. با ایجاد سیگنال های برند شما می توانید نه تنها باعث بالا بردن بازدید وب سایت خودتان شوید بلکه به جای صرف مبالغ میلیونی جهت تبلیغات گسترده بنری برای ایجاد برندینگ، با هزینه ای معقول نزد گوگل اعتبار کسب کنید. این اعتبار باعث می شود گوگل، نام شما را در هنگام سرچ، به کاربران پیشنهاد دهد که این موضوع از جمله مواردی است که باعث ترافیک بازگشتی می شود. در حقیقت شما توانسته اید با ایجاد سیگنال های برند، کاربران جدید را به کاربران بازگشتی تبدیل کنید.

تاثیر سیگنال های برند در سئو

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که گوگل چگونه برند بودن یا نبودن یک سایت را تشخیص می دهد؟ آیا برندینگ، تاثیری در سئوی سایت شما دارد؟ اگر تاثیر دارد شما چگونه می توانید تبدیل به یک برند موفق شوید؟

پاسخ این است که با ایجاد سیگنال های برند شما می توانید باعث ایجاد اعتبار در نزد گوگل و حتی مخاطب شوید و کسب و کار خود را از این طریق ارتقا دهید. مثلا می توانید ورودی گوگل با جستجوی برند خودتان داشته باشید یا به عنوان مثال اگر محصولی ارائه می دهید، گوگل با پیشنهاد اسم برند شما در کنار آن محصول باعث اعتماد کاربران به شما شده و به مرور زمان سئوی سایت شما نیز بهبود می یابد. به این نکته نیز توجه داشته باشید تا کاربران به شما اعتماد نکنند مراحل پایانی خرید را انجام نمی دهند.

مهمترین سیگنال های برند:

همانطور که اشاره شد سیگنال های برند شامل مواردی از قبیل: بازدید کننده های دایرکت وبسایت Direct Visitors، جستجوی نام برند شما در گوگل، جستجوی کلمات کلیدی + نام برند، منشن یا ذکر نام برند بدون لینک می باشد.

اما چگونه با کمترین هزینه، سیگنال های برند را برای سایت خودمان ایجاد کنیم؟ آیا اصلا می شود سیگنال های برند را خریداری کرد؟ چگونه با خرید ورودی گوگل جریمه نشویم؟ چگونه ورودیReferral  یا ترافیک ارجاعی را افزایش دهیم؟ مشخصات نرم افزاری که سیگنال های برند را به صورت حرفه ای و طبیعی ایجاد می کند چیست؟

بهترین نرم افزار ارسال بازدید طبیعی:

قطعا بهترین نرم افزار برای ارسال طبیعی و در حقیقت ایجاد سیگنال های برند، نرم افزاری است که تعدادی بیشتری از شاخص ها (شبکه و رفتاری) را برآورده سازد. خوشبختانه به لطف google analytics می توانیم بازدیدهای ارسالی را زیر نظر بگیریم و تمام شاخص های رفتاری و شبکه ای آنها را ببینیم، بنابراین بهترین راه برای شناسایی بهترین نرم افزار ارسال بازدید طبیعی مجهز کردن سایتمان به گوگل آنالیتیکس و زیر نظر گرفتن بازدیدها می باشد.

خوشبختانه ما در Bazdidyar تمام شاخص های یک بازدید خوب برای ایجاد سیگنال برند را برآورده ساخته ایم و به صورت حرفه ای آن را برای کشور عزیزمان ایران بومی سازی کرده ایم. ما بزرگترین ضعف نرم افزارهای ارسال بازدید یعنی محدودیت isp ها را در بازدیدیار رفع کرده ایم تا شما بتوانید از محبوب ترین و پراستفاده ترین isp های ایرانی بازدید دریافت نمایید. ما با تیمی قوی و با هدف کاهش هزینه های سئو شروع به کار کرده و اکنون به جرعت میگوییم بهترین سیستم ارسال بازدید ایرانی می باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=329802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر