2

کنعانی زادگان: در پنالتی می‌خواستم انرژی تیم را بالا ببرم

  • کد خبر : 333539
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

مدافع موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی است که علیرغم فشار زیادی که در این تورنمنت پشت سر گذاشته‌اند، برای موفقیت تیم تمام تمرکزشان را به کار گرفتند.

مدافع موفق پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مدعی است که علیرغم فشار زیادی که در این تورنمنت پشت سر گذاشته‌اند، برای موفقیت تیم تمام تمرکزشان را به کار گرفتند.

به گزارش افق انلاین ، محمدحسین کنعانی زادگان یکی دیگر از بازیکنانی بود که در لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان از خود به جا گذاشت و در بازی پایانی نیز با پنالتی روحیه بخش خود، توانست سهمی در صعود تیم به فینال داشته باشد.

 

مدافع میانی سرخ‌ها در بازگشت از دوحه و در فرودگاه امام درباره صعود تیمش به فینال گفت: خدا را شکر که به فینال رسیدیم. خیلی سختی کشیدیم در این تورنمنت. فشار بازی ها با توجه به برگزاری هر سه روز یک بار زیاد بود. خدا را شکر که توانستیم روسفید شویم و خوشحالم بابت اینکه صعود کردیم.

 

وی درباره ضربه پنالتی‌اش برابر النصر گفت: خواست خدا بود و اینکه خیلی دوست داشتم انرژی خوبی به تیم بدهم و خدا را صد هزار مرتبه شکر که هم توانستم گل بزنم و هم خوشحالی‌ام را انجام دهم.

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=333539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر