5

خرید خودرو با ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون

  • کد خبر : 335561
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

طی چند ماه گذشته با افزایش سرسام آوری در قیمت خودروهای داخلی و خودروهای مونتاژ خارجی روبه‌رو هستیم.

دیگر خودرو صرفا یک کالای مصرفی نیست، بلکه با این افزایش در قیمت آن، شاهد خرید و فروش خودرو به عنوان یک کالای سرمایه‌ای هستیم. عدم نظارت درست بر روی قیمت خودرو موجب شده خرید و فروش خودرو با قیمت‌های خارج از عرف و تعرفه واقعی آن صورت گیرد و از سوی دیگر عده ‌ی نیز خرید خودرو را صرفاً برای  فروش در قیمت بالاتر در آینده نه چندان دور انجام می‌دهند.

حال با توجه به همه موارد گفته شده و قیمت های بالای خودرو سعی داریم در این مقاله کوتاه درباره خرید خودروهای در بازه قیمتی ۵۰۰ میلیون تومانی مطالبی را به شما ارائه دهیم.

سوناتا NF مدل ۲۰۰۶ ۴ سیلندر

از خصوصصیات این مدل از سوناتا می‌توان به سادگی آن اشاره کرد. نوع طراحی داشبورد و غربیلک فرمان نیز به سادگی آن افزوده است و آن را تبدیل به خودروی کاملاً کلاسیک کرده است. اما از دیگر خصوصیات این خودرو به ظاهر ساده و کلاسیک می‌توان به فضای داخلی آن اشاره نمود که کاملاً جادار و بزرگ است به طوری که در مجموع ۵ سرنشین بزرگسال می‌توانند به راحتی در آن بنشینند و خودروی مناسب سفر در این زمینه می‌باشد. از سوی دیگر تغییرات ظاهری کمی در قسمت سپر و جلو پنجره آن نسبت به مدل اولیه ۲۰۰۶ آن که وارد ایران شد، انجام شده است. اما در مجموع در طراحی ظاهری آن تغییرات خاصی صورت نگرفته و بیشتر همان حالت کلاسیک خود را حفظ کرده است. شاید بتوان گفت افراد مسن در خرید خودرو بیشتر به سمت این خودرو اقبال نشان می‌دهند.

از خصوصیات فنی خودرو می‌توان به موتور ۶ سیلندر آن همراه با جعبه دنده اتوماتیک اشاره کرد که موجب ایجاد شتاب خوب و مورد قبول برای خودرو می‌شود. از نظر ایمنی نیز موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی از موسسه یوروانکپ در خصوص امنیت سرنشینان خود شده است. این خودرو کلاسیک کره‌ای کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده، سنسور پارک عقب، حسگر فشار باد تایر و کیسه‌های هوای پرده‌ای و جانبی دارد. میزان مصرف بنزین نیز ۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت است و همچنین شتاب خودرو از حالت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ۷.۸ ثانیه می‌باشد.

خودرو جک s۳ مدل ۱۳۹۸ اتوماتیک

این خودرو شاسی بلند چینی سال ۲۰۱۴ در کشور چین عرضه شد و سپس وارد بازارهای بین المللی گردید. ورود جک s۳ به اوایل دهه ۹۰ در ایران باز می‌گردد که خودروهای چینی خیلی سریع در حال سرازیر شدن به بازار خرید و فروش خودرو ایران بودند و البته عرضه و تولید آن نیز توسط کرمان خودرو در ایران صورت می‌گیرد.

از خصوصیات ظاهری و فنی و ایمنی این خودرو می‌توان به این موارد اشاره کرد: از نظر قدرت بدنه در این خودرو از فولاد گالوانیزه و فولاد پیشرفته مقاوم استفاده شده و در نتیجه از این حیث در میان رقبای خود حرفی برای گفتن و برتری نسبی دارد. از سوی دیگر حجم موتور این خودرو ۱۶۰۰ سی‌سی است که مصرف کم و بازدهی بالا را نصیب خودرو می‌کند. جعبه دنده اتوماتیک، سیستم ترمز عقب و جلو دیسکی نیز می‌توان به دیگر خصوصیات آن اضافه نمود. همچنین در طراحی داخلی آن از متریال مرغوب و باکیفیت استفاده شده است.

اما از نقاط ضعف جک اس ۳ صندلی آن است که استاندارد لازم را ندارد و افراد با وزن بالا روی صندلی‌های جلوی آن احساس راحتی نخواهند کرد. همچنین این خودرو بیشتر از آنکه پنج نفری باشد، یک خودروی متناسب چهار نفر محسوب می‌شود. موتور ۴ سیلندر و مصرف سوخت ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر از دیگر خصوصیات این خودرو چینی می‌باشد.

 خودرو لیفان ۸۲۰ مدل ۱۳۹۵

لیفان ۸۲۰ در سال ۱۳۹۵ وارد ایران شده و تولید و عرضه آن توسط شرکت کرمان خودرو صورت می‌گیرد. این خودرو اگرچه در مقایسه با رقبای کره‌ای خود هنوز هم خیلی جای پیشرفت دارد و نمی‌تواند با آنها رقابت کند، اما با توجه به قیمتی که دارد در محدوده خودروهای هم قیمتی خود خوب و متمایز به شمار می‌آید. داشتن سانروف، گرمکن صندلی جلو، روکش چرم برای صندلی‌ها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، بلوتوث و دوربین عقب تنها بخشی از بهره‌مندی های این خودرو از تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

از نظر طراحی ظاهری نیز شکلی کشیده در بدنه آن رعایت شده که آن را به خودروی جذاب و خوش تراش تبدیل کرده است. چراغ های کشیده جلو چشمانی جذاب این خودرو بخشیده و گویی به مواجهه با جاده‌ها می‌رود.

قدرتی معادل ۱۵۸ اسب بخار، موتور چهار سیلندر و شتاب حدوداً ۱۱ ثانیه از صفر تا صد از دیگر مشخصات بارز این اتومبیل زیباست. همچنین میزان مصرف سوخت نیز برای هر ۱۰۰ کیلومتر طی مسافت ۸.۷ لیتر می‌باشد.از تجهیزات ایمنی تعبیه شده نیز در این خودرو می‌توان به ۶ کیسه هوا جلو و جانبی، کمربند ایمنی پیش‌کشنده و ترمز کمکی آن اشاره نمود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=335561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر