او همچنین درخصوص بازی فردا عنوان کرد:قطعا بازی محکمی را مقابل تیم بزرگ و قابل احترام پرسپولیس انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و مربیان این تیم بابت ۴قهرمانی و فینال آسیا تبریک می‌گویم اما مطئمنا فردا دست و پا بسته نخواهیم بود.

سرمربی نارنجی پوشان در مورد وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: تیم آن ها تقویت شده و تیم ما هم همینطور. جوانان پارسال ما باتجربه شدند و اعتماد به نفس بیشتری دارند و امیدواریم که نتایج بهتری هم بگیریم. پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قوی تر است چون بازیکنان بهتری به آن ها اضافه شدند. آرمان رمضانی خودش جدا شد و تصمیم گرفت به تیم دیگری برود و برایش آرزوی موفقیت داریم.

او درباره نقل و انتقالات سایپا توضیح داد: هدف ما این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و ۵-۶ بازیکن بیاوریم اما متاسفانه بازیکنانی از ما جدا شدند چون خواسته هایشان خیلی بیشتر از رقمی بود که ما می‌خواهیم. در حد توان تیم خوبی بستیم و به آن ها امیدواریم، بازیکنان ۱۸-۱۹ ساله باید قدر این فرصت را بدانند و طوری بازی کنند که راه برای هم نسل هایشان در تیم های دیگر باز شود.

صادقی در خصوص جدایی بازیکنان باتجربه تیمش گفت: چند بازیکن باتجربه جدا شدند اما جایگزین ها بازیکنانی هستند که در لیگ بازی کردند و مطمئنا مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.