4

بستری ۸۹۲ بیمار کرونایی جدید در تهران/ نیاز پایتخت به افزایش ۳ برابری ظرفیت حمل‌ونقل عمومی

  • کد خبر : 336294
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

فرمانده ستاد کرونا در تهران با اشاره به بستری شدن ۸۹۲ بیمار جدید کرونایی در تهران گفت: در زمان حاضر نیاز به افزایش سه برابری ظرفیت حمل و نقل عمومی داریم که این امر در کوتاه مدت امکان پذیر نیست به همین دلیل درخواست ما مدیریت سفرهای درون‌شهری است.

بستری 892 بیمار کرونایی جدید در تهران/ نیاز پایتخت به افزایش 3 برابری ظرفیت حمل‌ونقل عمومی

به گزارش افق انلاین ، دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران در حاشیه سیزدهمین همایش تازه‌های علوم بهداشتی کشور که در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در شهر تهران، یکی از معضلات جدی، حمل و نقل عمومی است در شهر تهران حمل و نقل عمومی در تناسب با میزان نیاز این شهر در طول ۱۵ سال اخیر نبوده است ناوگان اتوبوسرانی و مترو تهران در سالهای اخیر توسعه قابل قبولی نداشته‌اند.

وی کمبود درآمد اختصاصی شهرداری گرانتر شدن اقدامات برای توسعه حمل و نقل عمومی را از علل مشکلات موجود در ظرفیت حمل و نقل عمومی دانست.

زالی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم میزان زیرساخت موجود در زمینه حمل و نقل عمومی در شهر تهران تنها پاسخگوی یک سوم تقاضای موجود است یعنی در زمان حاضر نیاز به افزایش سه برابری ظرفیت حمل و نقل عمومی داریم که این امر در کوتاه مدت امکان پذیر نیست به همین دلیل درخواست ما مدیریت سفرهای درون شهری است تا فشار از روی حمل و نقل عمومی تهران برداشته شود

تسنیم/ زالی درباره آخرین آمار کرونا در تهران تصریح کرد: تعداد بیمارانی که در طول ۲۴ ساعت گذشته به عنوان موارد جدید بستری شدند  ۸۹۲ نفر بوده است که ۱۷۱ نفر از این بیماران به دلیل بدحال بودن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند. تعداد بیماران بستری در استان تهران ۶۷۲۱ بیمار است که ۱۸۳۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند‌.

زالی ادامه داد: میزان ترخیص در تهران کماکان از میزان پذیرش موارد جدید کمتر است و ۵۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی گفت: میزان مراجعین سرپایی ما در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است که از این تعداد حدود ۶۰۰۰ نفر مربوط به بخش‌های سرپایی و ۴۷۰۰ نفر مربوط به بخش‌های بستری بودند و تعداد موارد مرگ و میر ثبت شده در تهران یعنی مواردی که با آزمایش پی سی آر مثبت فوت شدند ۸۵ نفر بوده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر