1

طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها همزمان با سراسر کشور در اردبیل اجرا می‌شود

  • کد خبر : 336869
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

 استاندار اردبیل گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در شهرهای قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود.

استاندار اردبیل: مردم از سفر به استان گیلان پرهیز کنند - ایرنا

به گزارش افق انلاین ، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در جلسه کارگروه بررسی روند محدودیت‌ها اظهار داشت:  طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ ، از روز شنبه یکم آذرماه همزمان با سراسر کشور در شهرهای قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام محدودیت تردد برای بیماران، افراد شاغل در شهرهای دیگر و… که مجبور به تردد بین شهری هستند، نخواهد بود، گفت: این عزیزان می توانند بدون اعمال جریمه با ارایه مدارک کارت شناسایی، گواهی پزشکی، گواهی اشتغال از شرکت یا اداره محل خدمت تردد نمایند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه درحال حاضر شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت قرمز و شهرستان های خلخال، گرمی، اصلاندوز و نیر در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: مردم لطفا در جهت کنترل روند صعودی این ویروس  اخبار و اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه‌های صادره دریافت نمایند.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه شاخص تعیین وضعیت شهرها در این طرح متمرکز برتعداد بستری با تست PCR مثبت روزانه است، گفت: شهرهای زرد: بستری با تست PCR مثبت روزانه۴ نفر به ازاء هرصد هزار نفر،  شهرهای نارنجی: بستری با تست PCR مثبت روزانه۶ نفر به ازاء هر صدهزار نفر، شهرهای قرمز: بستری با تست PCR مثبت روزانه۱۰ نفر به ازاء هرصد هزار نفر است.

وی افزود:  اقدامات کنترلی برای این بیماری باید تشدید شود و با توجه به این که ۱۳۰ هزار نفر گروه پرخطر داریم به همین منظور باید برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای مراقبت از آنان انجام داده و مراقبت از خود و دیگران را در دستور کار قرار دهیم.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=336869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر