6

پیشکسوت استقلال: محبوبیت انصاریان قرمز و آبی نمی‌شناسد

  • کد خبر : 342096
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محبوبیت «علی انصاریان» فقط نزد طرفداران قرمز و آبی نبود بلکه تمام هواداران فوتبال در هر رنگ و لباسی او را دوست داشتند.

پیشکسوت استقلال: محبوبیت انصاریان قرمز و آبی نمی‌شناسد

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: محبوبیت «علی انصاریان» فقط نزد طرفداران قرمز و آبی نبود بلکه تمام هواداران فوتبال در هر رنگ و لباسی او را دوست داشتند.

«قاسم سیانکی» روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان حضور انصاریان در تیم فجرسپاسی شیراز، پایان فصل فوتبالم در این تیم بود و از همان روزگار با علی ارتباط داشتم.

وی افزود: علی انصاریان به قدر زیادی خانواده دوست بود به خصوص مادر بزرگوارش را مورد توجه و احترام ویژه قرار می داد که همواره زبانزد فوتبالیست‌ها و دوستانش بود.

سیانکی افزود: به واقع نمی‌دانم چطور باید غم از دست رفتن یکی از چهره‌های محبوب و دوست داشتنی نسل فوتبال را به خانواده عزیز او تسلیت بگویم به خصوص مادر علی که روزهای سخت و سنگین را سپری می‌کند.

وی با بیان اینکه علی انصاریان علاوه بر فوتبال و حضور در عرصه هنر، همواره از خیران نیکوکار نیز بود، گفت: به یاد دارم که علی همواره گره از مشکلات مردم باز می‌کرد.

این پیشکسوت فوتبال با تاکید بر اینکه نباید ویروس کرونا را دستکو بگیریم، گفت: نباید این تصور شود که «مرگ خوب است، اما برای همسایه» بلکه این ویروس پشت گوش همگان کمین کرده و نادیده گرفتن هشدارها، سلامت همه را به مخاطره می‌اندازد.

وی افزود: از همه مردم درخواست می‌کنم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هرگز این تصور را نداشته باشند که کرونا به سمت آن‌ها نمی‌رود.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت. انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=342096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر