4

سیاسی ترین انتصابات دقیقه نود صندوق بازنشستگی نفت/دستگاه های نظارتی موضوع را بررسی کنند

  • کد خبر : 348959
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

شاید بتوان گفت سیاسی ترین انتصابات دقیقه نود صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت در فاصله کمتر از دو ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تغییر دولت، و با حمایت و فشار اطرفیان برخی از مسئولین، در شرکت نفت سپاهان انجام شد.

محمدحسین رزاقی و احسان مجتهدی(عضو شورای سیاسی حزب توسعه ملی) که از اعضای ستاد انتخاباتی جوانان حسن روحانی بودند، هفته گذشته در سکوت خبری و به طور ناگهانی به عنوان مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت نفت سپاهان انتخاب و معرفی شده اند. این برای نخستین بار است که در این شرکت وابسته به گروه سرمایه گذاری اهداف، مدیرعامل یکی از دوستان خود را به عنوان عضو موظف و دارای حق امضای چکها و اوراق مالی معرفی کرده است. رزاقی همان کسی است که پیش از این خبر مخالفت ش با دفن شهدای گمنام در دانشگاه محل تحصیلش رسانه ای شده بود.
این انتصابات سیاسی مورد انتقاد شدید برخی مدیران و کارکنان شرکت نفت سپاهان در اصفهان قرار گرفته و شنیده ها حاکیست برخی کارگران نیز با نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی موضوع را مطرح کرده و از آنها قول پیگیری گرفته اند. علاوه بر جنس سیاسی چنین انتصاباتی این سوال مطرح است که اساسا چرا صفدرعلی اسدی مدیرعامل سابق نفت سپاهان که از مدیران باتجربه، اخلاقمدار، ارزشی و موفق نفت سپاهان بوده که در سه سال گذشته بیشترین فروش، سود و سهم بازار را در تاریخ سپاهان محقق ساخته، در فاصله کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری و در آستانه تغییر دولت، به ناگهان جای خود را به مدیری کم تجربه، سیاسی و پرحاشیه داده و چرا عملا مدیران موفق این شرکت طی سالهای اخیر بعضا به دلایل سیاسی کنار گذاشته شده اند؟
انتظار می رود نهادهای نظارتی و امنیتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نسبت به تغییرات اخیر شرکت نفت سپاهان که متعلق به صندوق بازنشستگی کارکنان نفت و از دارایی و اموال بازنشستگان محترم است و هم اکنون مورد توجه و طمع گروههای سیاسی قرار گرفته است هوشیار باشند و موضوع رو بررسی نمایند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=348959

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر