2
خطیبی:

در نیمه اول می توانستیم گل بیشتری بزنیم

  • کد خبر : 349043
  • ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: در نیمه اول می‌توانستیم حتی با سه گل از زمین بیرون بیاییم. اگر از خودگذشتگی و دقت داشتیم، در نیمه اول می‌توانستیم با تعداد گل بیشتر بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار افق؛ رسول خطیبی بعد از باخت ۲ بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به استقلال گفت: در نیمه اول می‌توانستیم حتی با سه گل از زمین بیرون بیاییم. اگر از خودگذشتگی و دقت داشتیم، در نیمه اول می‌توانستیم با تعداد گل بیشتر بیرون بیاییم.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: داور در دقایق ابتدایی می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد و اگر پنالتی اعلام می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

خطیبی یادآور شد: استقلال در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد. ما در انتقال توپ به حمله مشکل داشتیم. تعویض‌هایمان تا حدودی راضی کننده نبود و آنچه می‌خواستم نشد. استقلال در ضد حمله به موقعیت رسید و توانست بازهم گل بزند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم فرصت گل داشتیم. خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. از نحوه بازی تیم راضی هستم. ان شاءالله در بازی‌های بعد جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: من از آن دست مربیانی نیستم که دفاع اتوبوسی کنم. از دقیقه اول تا آخر فوتبال خودمان را ارائه دادیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

خبرنگار: میرعلی محمد میربابایی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=349043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر