7

عضو هیئت مدیره فولاد:قطعاً در بخش مدیریتی از عملکرد آذری راضی هستیم

  • کد خبر : 352979
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان تأکید کرد که هیچ تصمیمی مبنی بر تغییرات مدیریتی در این باشگاه اتخاذ نشده است.

عضو هیئت مدیره فولاد: تغییرات مدیریتی در باشگاه شایعه است/ شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا داریم

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب و جایگاه تیم جایگاه بدی نیست، اگر در بازی‌های باقی مانده تیم موفق شود، امتیازات خوبی بگیرد، سهمیه لیگ قهرمانان نیز کسب خواهیم کرد و همچنین اینکه در جام حذفی نیز هنوز شانس داریم. به طور کلی در باشگاه فضای خوبی را شاهد هستیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود او قرار است به‌عنوان مدیرعامل جایگزین سعید آذری در باشگاه فولاد شود، تصریح کرد: این موضوع شایعه است و اصلاً چنین تصمیمی در حال حاضر به صلاح باشگاه نیست. متأسفانه این موضوع در اهواز دست به دست می‌شود، ولی بنده این خبر را تکذیب می‌کنم. فولاد در کوران مسابقات و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و مطرح شدن چنین شایعاتی اصلاً خوب نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان درباره عملکرد این تیم در فصل جاری یادآور شد: عملکرد همه باشگاه‌ها در مقاطعی ‌بالا و پایین دارد و فولاد نیز از این قاعده مستثنی نیست. به نظرم فولاد بد نتیجه نگرفته و در آسیا هم موفق شده با شکست العین به دور گروهی راه پیدا کند. در دور گروهی نیز با تیم‌های قوی و خوبی بازی کردیم. درست است از گروه صعود نکردیم، ولی انتظار صعود هم نداشتیم، چون گروه فوق‌العاده سختی بود و حتی السد هم موفق به صعود نشد. این تجربه حضور در آسیا می‌تواند مقدمه‌ای برای نتایج بهتر در سال آینده باشد.

گودرزی در ادامه به اشاره به اینکه به تیم فولاد در کوران مسابقات نباید خدشه‌ای وارد شود، عنوان کرد: فضاسازی در فضای مجازی چیز خوبی نیست. مجموعه باشگاه باید با آرامش کار را ادامه دهد و از هواداران نیز توق داریم تا مطلبی رسماً اعلام نشده به شایعات توجه نکنند. نباید به فضای شایعه وارد شویم و اجازه دهیم مجموعه کارش را انجام دهد.

وی در خاتمه درباره عملکرد سعید آذری در باشگاه فولاد خوزستان و همچنین  جواد نکونام به‌عنوان سرمربی  یادآور شد: آذری یک مدیر حرفه‌ای و کاربلد است. ایشان جزو مدیران انگشت‌شمار ایران است که فوتبال را می‌فهمد و انرژی می‌گذارد. قطعاً در بخش مدیریتی از عملکرد آذری راضی هستیم و اقداماتی که ایشان در مجموعه فولاد انجام داده، انکارناپذیر است. همچنین ما از جواد نکونام و کادر رهبری تیم نیز حمایت کامل می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=352979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر