5

حمله جنجالی جواد نکونام به قلعه نوعی!/هدف بعدی شاگردان نکونام

  • کد خبر : 353883
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۶:۵۷

رسیدن به این رکورد برای فولاد در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر میسر خواهد بود و آن‌ها باید امیدوار باشند تا رکوردشان در پایان لیگ بیستم و در آخرین مسابقه خانگی مقابل صنعت نفت آبادان حفظ شود و به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی حدفاصل لیگ سوم تا ششم دست پیدا کنند و برای شکست رکورد پرسپولیس و سپاهان، چشم‌انتظار شروع فصل جدید باشند.

جواد نکونام: بازی سختی را با العین داریم/ دو بار می‌توانستم مرد سال آسیا  شوم/ افتخار میکنم در بهترین استقلال تاریخ حضور داشتم | خبرگزاری ایلنا
شاگردان جواد نکونام با ادامه روند شکست‌ناپذیری خود مقابل ماشین‌سازی یک گام دیگر به رکورد تاریخی در لیگ برتر نزدیک شدند.

تقرییا یکسال از آخرین شکست خانگی فولاد در لیگ برتر فوتبال ایران می‌گذرد،

حمله نکونام به رکورد استقلالِ قلعه‌نویی

آن‌ها در لیگ نوزدهم و در ۲۸ تیرماه ۱۳۹۹ مقابل پرسپولیس یک بر صفر در خانه مغلوب شدند و پس از آن دیگر فولاد آره‌نا به جهنم رقبای فولاد تبدیل شده و هیچ تیمی نتوانسته با دست پر و امتیازات کامل از این ورزشگاه خارج شود.

از آن مسابقه تا جدال شنبه‌شب فولاد مقابل ماشین‌سازی که با برتری شاگردان نکونام به پایان رسید، ۲۴ بازی بدون شکست خانگی برای فولاد در کارنامه‌اش ثبت شده و حالا آن‌ها از حیث رکورد طولانی‌ترین زمان نباختن یک تیم در دیدارهای خانگی به رکورد تیم فوتبال مس کرمان که حدفاصل لیگ هفتم تا دهم ۲۴ بازی بدون شکست خانگی را داشت، رسیده‌اند.

هدف بعدی شاگردان نکونام، رسیدن به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی است؛ تیمی که حدفاصل لیگ سوم تا لیگ ششم ۲۵ بازی خانگی متوالی را شکست نخورد و حالا اگر فولادی‌ها مقابل صنعت نفت آبادان در دیدار بعدی خانگی‌شان که سوم مردادماه در هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم برگزار خواهد شد، شکستی نداشته باشند، به رکورد استقلال خواهند رسید.

طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی در ادوار لیگ برتر در اختیار تیم فوتبال سپاهان است که در ۲۸ مسابقه متوالی حدفاصل لیگ سیزدهم تا لیگ پانزدهم در خانه شکستی را تجربه کرد و پس از این تیم هم پرسپولیس که ۲۶ بازی متوالی از لیگ دوازدهم تا لیگ چهاردهم در خانه شکستی را نداشت.

اما رسیدن به این رکورد برای فولاد در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر میسر خواهد بود و آن‌ها باید امیدوار باشند تا رکوردشان در پایان لیگ بیستم و در آخرین مسابقه خانگی مقابل صنعت نفت آبادان حفظ شود و به رکورد استقلالِ امیر قلعه‌نویی حدفاصل لیگ سوم تا ششم دست پیدا کنند و برای شکست رکورد پرسپولیس و سپاهان، چشم‌انتظار شروع فصل جدید باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=353883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر