3

مدیریت استقلال به دو بخش «ساختمان» و «تیم فوتبال» تبدیل شده است!

  • کد خبر : 354321
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به وضعیتی که باشگاه استقلال با آن مواجه شده است گفت: در شرایط فعلی یک مدیریت ساختمان باشگاه را اداره می‌‍کند و یک مدیریت هم تیم فوتبال استقلال را.

مدیریت استقلال به دو بخش «ساختمان» و «تیم فوتبال» تبدیل شده است!

محمد مومنی پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایطی با شما صحبت می‌کنم استقلال کاملاً به دو بخش «ساختمان باشگاه» و «تیم فوتبال» تقسیم شده است. در ساختمان این باشگاه جمعی از مسئولان و مدیران حضور دارند و در بخش تیم، فرهاد مجیدی و کادرش به همراه بازیکنان و دیگر اعضای تیم حضور دارند؛ که این دو قسمت از مجموعه باشگاه ارتباط حسنه‌ای با هم ندارند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: شواهد نشان می‌دهد خیلی‌ها دوست نداشتند استقلال در این هفته‌ها نتیجه بگیرد و حتی اگر تیم در یک بازی هم شکست می‌خورد، مجیدی حذف می‌شد.

این پیشکسوت ادامه داد: حتی از اهرم‌های مالی هم برای در تنگنا قراردادن مجیدی استفاده کردند که سرمربی استقلال با ترفندی که زد، ولو شده به صورت مقطعی، مشکل مالی تیمش را حل کرد. در واقع مجیدی این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد تا به جای متلاشی شدن تیم به دلیل قطع منابع مالی، یک همبستگی و اتحاد خوب در بین مجموعه‌ای که من از آن با عنوان «تیم» یاد می‌کنم شکل بگیرد.

مدیریت استقلال به دو بخش «ساختمان» و «تیم فوتبال» تبدیل شده است!

مومنی تصریح کرد: مجیدی بارها عنوان کرده؛ «من به اینها نمی‌بازم»، پر واضح است منظور او از واژه «اینها» تیم‌های رقیب نیستند و او مسئولان را مورد خطاب قرار می‌دهد. برخی از آنهایی که پست‌های مدیریتی باشگاه را در اختیار دارند به همراه برخی مسئولان رده‌های بالاتر که در انتخاب مدیران این باشگاه و تصمیمات کلان و حتی جزء باشگاه هم تاثیر دارند. از نظر من منظور مجیدی از نباختن، بازی بیرون زمین بود و امروز که او در دربی پیروز شده می‌توان گفت «مجیدی بازی را نباخت». حتی اگر در هر ۳ بازی باقی مانده هم شکست بخورد، اما این بازی را نباخت.

وی افزود: موضوعی که مجیدی امروز ثابت کرد، این است که استقلال به این مسئولانی که هم اکنون عهده دار مدیریت باشگاه هستند نیاز ندارد و حتی بدون آنها هم کارش پیش می‌رود.

مهاجم سابق آبی پوشان با اشاره به ممانعت بازیکنان و اعضای کادر فنی از ورود برخی از مسئولان باشگاه به رختکن این تیم گفت: وقتی مسئولان مسئولیت‌های خود را انجام نمی‌دهند، برای چه به رختکن بروند؟ اصلاً چه تفکری پشت این حرکت قرار داشت؟

مومنی تاکید کرد: این فصل که تمام شد، نگرانی من و امثال من برای فصل بعد است و خطر بالقوه‌ای که این تیم را تهدید می‌کند. من نگران این هستم که پنجره باشگاه برای نقل و انتقالات تابستانی باز نشود و با این روند مذاکراتی که اصلاً وجود ندارد، نه تنها بازیکن جدیدی جذب نشود، بلکه چند بازیکن تاثیرگذار هم از مجموعه تیم جدا شده و ما فصل بعد را هم از دست بدهیم. این اتفاقی است که ما از آن هراس داریم؛ و چون کار خاصی از دست‌مان بر نمی‌آید، ناچاریم فقط آرزو کنیم که این اتفاق روی ندهد.

مدیریت استقلال به دو بخش «ساختمان» و «تیم فوتبال» تبدیل شده است!

کد خبر ۵۲۶۰۳۸۱
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=354321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر