2

به اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم

  • کد خبر : 376432
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که پس از اصرار هواداران این تیم برای کمک به پرداخت بدهی‌های آبی‌پوشان، این باشگاه شماره حساب اعلام کرده است.

به اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم

محمد مومنی عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال پس از پنج پیروزی پیاپی در لیگ برتر، هفته گذشته هم استحقاق برتری مقابل نساجی مازندران را داشت اما متاسفانه شانس با آبی‌پوشان یار نبود و به تساوی رسیدیم.

وی افزود: استقلال شرایط خوبی دارد و تیم با آمادگی کامل روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف(گل‌گهر) خواهد رفت تا سه امتیاز این مسابقه را به نام خود ثبت کند.

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال رقیب سرسختی به نام گل‌گهر سیرجان را پیش رو دارد. امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم است که شناخت خوبی از استقلال دارد ولی ما استقلال هستیم و می‌خواهیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی درباره اعلام شماره حساب در تارنما و کانال رسمی باشگاه استقلال نیز تاکید کرد: هواداران زیادی از اقصی نقاط کشور از باشگاه درخواست کرده بودند که شماره حساب اعلام کند تا آنها بتوانند به تیم محبوبشان کمک کنند و به همین علت باشگاه شماره حساب اعلام کرد.

عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: همانطور که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد هواداران سرمایه و صاحبان اصلی استقلال هستند و همین که این عزیزان استقلال را دوست دارند، بزرگ‌ترین کمک و حمایت از تیم است و مدیریت باشگاه هیچ چشم‌داشتی ندارد. همانطور که گفتم اگر شماره حساب اعلام شد فقط و فقط به واسطه اصرار هواداران بود و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مومنی افزود: مدیرعامل استقلال در این مدت تلاش‌های زیادی کرده و اقدامات موثری را برای باشگاه انجام داده است. فتح‌الله‌زاده تلاش شبانه‌روزی می‌کند تا چالش‌ها و موانع موجود را برطرف کند و هواداران باید در این راه حامی و پشتیبان تیم باشند تا بهترین اتفاقات برای استقلال رخ دهد.

وی همچنین با اشاره به سانحه سقوط بالگرد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و ترخیص وی از بیمارستان، گفت: خوشبختانه وزیر ورزش از بیمارستان ترخیص شد و امیدوارم هر چه سریعتر به بهبودی کامل رسیده و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل کارش حاضر شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=376432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر