8

عامل جنایت باغون آباد مشهد دستگیر شد / قاتل ۲ سال فراری بود

  • کد خبر : 355658
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

عامل جنایت خانوادگی در یک عده کشی مرگبار، پس از ۲ سال زندگی مخفیانه با شلیک پلیس دستگیر شد.

عامل جنایت باغون آباد مشهد دستگیر شد / قاتل ۲ سال فراری بود

دقایقی بعد پیکر خون آلود مرد ۵۴ ساله به بیمارستان طالقانی منتقل شد اما او جان خود را از دست داد و این گونه پرونده ای جنایی شکل گرفت. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح جزئیات این پرونده و چگونگی دستگیری قاتل فراری گفت: با گزارش مرگ این مرد ۵۴ ساله، بی درنگ گروه تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی در کنار قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفتند و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. آنان در سپیده دم همان روز محمود و برخی از عوامل این نزاع مرگبار را شناسایی و دستگیر کردند اما متهم اصلی پرونده که جوانی به نام یوسف بود تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: ردیابی های اطلاعاتی متهم درحالی ادامه یافت که بررسی‌ها نشان می داد او به مکان نامعلومی گریخته است بنابراین شیوه های عملیاتی بعد از مدتی تغییر کرد تا این که سرنخ هایی از محل اختفای وی در استان زنجان به دست آمد اما بررسی های میدانی نشان داد که او از آن مخفیگاه نیز گریخته است. مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: حدود ۲ هفته قبل کارآگاهان پلیس آگاهی که زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان فعالیت می‌کردند به اطلاعاتی از ورود متهم به مشهد دست یافتند و او را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند. وی گفت: تحقیقات غیرمحسوس بیانگر آن بود که وی در منطقه نوده مشهد مخفی شده است بنابراین گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی وارد عمل شدند اما متهم خطرناک که متوجه حضور پلیس با لباس های مبدل شده بود، با مقاومت در برابر پلیس قصد فرار داشت که کارآگاهان به ناچار با شلیک تیرهوایی او را زمین‌گیر کردند و حلقه های قانون را بر دستانش گره زدند.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: این متهم در اعترافات خود گفت: به خاطر حمایت از یکی از بستگانم وارد نزاع شدم اما وقتی تعداد زیادی از طرف های مقابل روی سرم ریختند من هم چاقو کشیدم و ضربه ای به مرد ۵۴ ساله زدم. پس از آن هم فرار کردم و مدتی را در استان زنجان جوشکاری می کردم که بعد از بازگشت به مشهد دستگیر شدم.

با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی «محمود عارفی راد» (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت خانوادگی همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=355658

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر