2

کلید موفقیت ما در میدان نبرد و بی‌اثر کردن تحریم‌هاست

  • کد خبر : 35765
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۳

سرعت دادن به پیشرفت کشور با تعمیق رابطه صنعت و دانشگاه امکان‌پذیر است و رسیدن به نرم‌افزاری برای برقراری این رابطه ، نیازهای کشور را رفع می‌کند .

پایگاه خبری افق:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، ارتباط صنایع و دانشگاه را ضروری‌ترین نیاز کشور و پیشرفت (کشور) را در گرو تعمیق رابطه صنعت و دانشگاه دانست .سردار احمد وحیدی امروز پنج‌شنبه در همایش هم‌اندیشی دانشگاه‌ها و صنایع دفاعی در فارس افزود: کلید موفقیت ما در میدان نبرد و بی‌اثر کردن تحریم‌ها ، برقراری رابطه صنعت و دانشگاه است و اگر این رابطه تعمیق یابد و نهادینه شود بسیاری از مشکلات کشور رفع و توسعه ایران و رسیدن به قله با همین رابطه محقق می‌شود.

وی ادامه داد: سرعت دادن به پیشرفت کشور با تعمیق رابطه صنعت و دانشگاه امکان‌پذیر است و رسیدن به نرم‌افزاری برای برقراری این رابطه ، نیازهای کشور را رفع می‌کند .

سردار وحیدی هم‌چنین تصریح کرد : زبان صنعت محصول و زبان دانشگاه علم است و رابطه صنعت و دانشگاه با تقویت همزبانی این دو امکان‌پذیر می‌شود . وی در ادامه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی از سیاست های وزارت دفاع برشمرد و افزود : سیاست ما «هسته دانا» و «شبکه توانا»ست و شرکت‌های دانش‌بنیان شبکه توانای ما هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=35765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر