2

جعفری: کفاشیان باید بعد از گوانگجو برکنار می‌شد

  • کد خبر : 3650
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۲

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مدیریت فدراسیون فوتبال خواستار استعفای کفاشیان از ریاست این فدراسیون شدند. نمایندگان خانه ملت با اشاره به ناکامی‌های اخیر فوتبال در عدم راهیابی به بازی‌های جام جهانی و المپیک لندن و مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال، از کفاشیان خواستند با روحیه ورزشکارانه و با احساس مسئولیت […]

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از مدیریت فدراسیون فوتبال خواستار استعفای کفاشیان از ریاست این فدراسیون شدند.

نمایندگان خانه ملت با اشاره به ناکامی‌های اخیر فوتبال در عدم راهیابی به بازی‌های جام جهانی و المپیک لندن و مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال، از کفاشیان خواستند با روحیه ورزشکارانه و با احساس مسئولیت از سمت خود استعفا دهد.

سیدجلال یحیی‌زاده -نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی- شکست‌ها و ناکامی‌های ۲سال اخیر فوتبال کشورمان را منتسب به مدیریت فدراسیون دانست و گفت:تنها مسئول باخت تیم ملی امید کشورمان و عدم راهیابی‌اش به بازی های المپیک، ریاست فدراسیون است.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: فدراسیون به‌جای فرافکنی، باید اشتباهات خود را می‌پذیرفت و نسبت به رفع آن اقدام می‌کرد. وی با تاکید بر ضعف مدیریتی فدراسیون فوتبال بر جلسه کمیسیون فرهنگی برای اندیشیدن تدابیر لازم برای فیصله بخشیدن به نابسامانی‌ها در فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

یحیی‌زاده با اشاره به برخی تحلیل‌ها در مورد وضعیت وزارت ورزش تصریح کرد: برخی، باخت تیم ملی امید را به ابهام در وضعیت وزارت ورزش مرتبط دانسته و حتی باخت را تعمدی می دانند اما هنوز اثبات نشده است.

یوسف‌نژاد: روحیه ورزشکاری داشته باش و برو!

علی‌اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم ساری در خانه ملت نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاکید بر این‌که فراکسیون ورزش اقدام به برگزاری جلسه‌ای در خصوص اتفاقات ناگوار اخیر فوتبال می‌کند، گفت: در این فراکسیون پیامدهای تلخ فوتبال مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی آنچه که کارشناسان فوتبال را متعجب کرده، این است که مدیران فوتبال ساده‌ترین حوادث ناگهانی و قابل پیشگیری را دوراندیشی نکرده‌اند؛ لذا خواهان تغییر مدیریت فوتبال کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه عملکردی ضعیف کفاشیان در فدراسیون فوتبال و ناکامی‌های اخیر فوتبال کشور در عدم راهیابی به بازی‌های جام جهانی و المپیک لندن صلاح است کفاشیان با همان روحیه ورزشکارانه‌اش و با احساس مسئولیت از ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کند که در غیر این صورت باید مجمع عمومی فدراسیون برای برکناری وی وارد عمل شود.

جعفری: کفاشیان باید بعد از گوانگجو برکنار می‌شد

بهروز جعفری، عضو فراکسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر لزوم عزل هرچه سریع‌تر رییس فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان می‌بایست بعد از بازی‌های گوانگ‌جو برکنار می‌شد.

جعفری، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف مدیریتی کفاشیان در عرصه فوتبال کشورمان گفت: ضعف مدیریتی کفاشیان موجب شکست‌های پی‌درپی فوتبال کشورمان شده؛ لذا مسئولان مربوطه باید هرچه سریع‌تر نسبت به سامان بخشیدن به مجموعه فدراسیون فوتبال مبادرت ورزند.

وی با اشاره به شکست تیم ملی امید و عدم ثبات و ضعف مدیریتی فدراسیون تصریح کرد:‌ تجربه تلخ بازی‌های گوانگجو باید درس عبرتی برای مسئولان می‌شد تا شکستی دوباره برای فوتبال کشورمان رقم نخورد.

جعفری خاطرنشان کرد: برکناری کفاشیان موجب ساماندهی فوتبال کشور خواهد شد و در روز سه‌شنبه نسبت به این امر تصمیم‌گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=3650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر