4

جدیدترین پیام ویدئویی مهران مدیری

  • کد خبر : 373281
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

مهران مدیری با انتشار ویدیوئی در فضای مجازی عنوان کرد که مالکیت هر اثری که در صداوسیما ساخته برای خود تلویزیون است و درباره پخش یا پخش نشدنشان هم خود این رسانه تصمیم می‌گیرد. او همچنین با ابراز امیدواری برای در پیش بودن روزهای روشن و حال بهتر برای مردم ایران، بر حفظ تمامیت ارضی کشور تأکید کرده است.

مهران مدیری در تازه‌ترین ویدئویی که از خود منتشر کرده، گفته است: هر اثری را که در طول این سال‌ها ساختم اعم از سریال یا هر نوع کار دیگری، خالق این آثار من هستم اما مالکش من نیستم مالکیت هر اثری که در تلویزیون ساخته می‌شود چه توسط من چه دیگران با سازمان صداوسیماست و تصمیم برای پخش و پخش نشدن هر برنامه‌ای هم بر عهده صداوسیماست.

او درباره اتفاقات اخیر، با تاکید بر تمامیت ارضی کشور افزوده است: نکته‌ای که این روزها خیلی درباره‌اش حرف زده و بر آن تاکید می‌شود، موضوع وطن است. موضوع خاک است. موضوع امنیت ملی و تمامیت ارضی است. طبیعی است هر کسی که در این کشور به دنیا آمده، تلاش کرده و رشد کرده عاشق وطنش است، عاشق امنیتش است و عاشق تمامیت خاکش. کدام ایرانی را می‌شناسیم که یک وطن تکه پاره و از هم گسیخته را بخواهد؟ قطعا هیچ ایرانی با هیچ قومیت و هیچ شکل و شمایلی که در این سرزمین زندگی کرده یا زندگی می‌کند، نمی‌بینید که عاشق خاکش نباشد و تمامیت خاکش را نخواهد. این بدیهی است؛ همه ما عِرق ملی از مهمترین مسائلمان است و عرق ملی را همیشه داشتیم، داریم و خواهیم داشت.

مدیری در ادامه با گفته جمله «و اما دیگران…» افزوده است: دیگرانی نه از این کشور، دیگرانی نه از این مردم، در طول این سال‌ها هر وقت اتفاقی در این مملکت افتاده است، همیشه خواسته‌اند که آن اتفاق، مردم و حتی آدم ها را به نفع خودشان مصادره و ضبط کنند. این خیلی ناجوانمردانه است. بهترین تصمیم را مردم برای کشورشان می‌گیرند. بهترین تصمیم را مردم ایران برای کشورشان می‌گیرند. مردمِ شریف، باهوش و دوست‌داشتنی.

این بازیگر و کارگردان درباره فضای مجازی هم گفته است: همیشه با فضای مجازی مسئله داشتم. سال‌ها گفتم و باز هم می‌گویم فضای مجازی علاوه بر خوبی‌هایش مضرات بسیاری هم دارد. کمی باید مراقب خودمان در فضای مجازی باشیم. این همه نقل قول‌های عجیب و غریب، اخبار عجیب و غریب و گفته‌های عجیب و غریب و هزار چیز دیگر که هم اذیتمان می‌کند و هم باعث می‌شود نسبت به خودمان، وقایع و آدم‌ها اشتباه کنیم.

مدیری در پایان این ویدئو گفته است: امیدوارم بهترین برای مردم ایران اتفاق بیفتد. امیدوارم به روزهای روشن، امیدوارم به روزهای خوب و حال بهتر. امیدوارم خداوند همه مردم ایران و همه ما را در آغوش خودش بگیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=373281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر