2

نوزاد آفریقایی که با مغز خارج از جمجمه متولد شد +تصاویر

  • کد خبر : 37610
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸

دکتر “لیزی تابین” پزشک معالج این کودک روز گذشته اعلام کرد که هیچ راهی برای درمان این کودک و خارج کردن او از وضعیتی که به “بی‌مغزی” موسوم است، وجود ندارد.

پزشکان معالج کودکی که با مغر خارج از جمجمه سر در آفریقای جنوبی به دنیا آمده، اعلام کردند که وی به احتمال زیاد قادر به ادامه زندگی نخواهد بود.

خبرگزاری فارس: نوزاد آفریقایی که با مغز خارج از جمجمه متولد شد + عکس

به گزارش فارس به نقل از روزنامه واشنگتن‌پست، پزشکان اعلام کردند که به نظر نمی‌رسد نوزاد پسری که اخیرا با مغز خارج از جمجمه در آفریقای جنوبی متولد شده، بتواند زنده بماند.

دکتر “لیزی تابین” پزشک معالج این کودک روز گذشته اعلام کرد که هیچ راهی برای درمان این کودک و خارج کردن او از وضعیتی که به “بی‌مغزی” موسوم است، وجود ندارد.

با وجود آنکه والدین این کودک همچنان به زنده ماندن این کودک امیدوارند، تابین می‌گوید: این شرایط برای زنده ماندن مناسب نیست. نمی‌دانم که این کودک تا چه مدت زنده می‌ماند.

این نوزاد که “موکوئنا” نام دارد، در روز ۴ جولای به دنیا آمد و از آن روز در بیمارستانی در آفریقای جنوبی تحت نظارت قرار گرفته است.

نوزاد و مادرش

به گفته پزشک معالج، این موارد معمولا قادر به ادامه حیات نیستند، و در دو تجربه قبلی که این پزشک داشته، نوزادان نهایتا ۲ هفته زنده مانده‌اند. پزشکان دلیل بروز این عارضه را کمبود ویتامین C و فولیک اسید در زمان بارداری می‌دانند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=37610

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر