1

چسب موش

  • کد خبر : 382703
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

موش‌ها گاهی اوقات می‌توانند انسان را آزار دهند و باعث ترس و نگرانی شوند، زیرا می‌توانند ناقل بیماری‌ها و آلودگی‌هایی باشند که می‌تواند باعث بیماری در انسان، به‌ویژه مرغ‌ها شود.

 

خلاص شدن از شر موش های مزاحم می تواند یک کار خسته کننده باشد. و گاهی گران است. ممکن است استفاده از انواع تله موش برای ما دشوار باشد. پس راه حل در اینجا چه می تواند باشد؟ چسب موش کتابی که شاید تا به حال حتی نام آن را نشنیده اید، می تواند بهترین، آسان و ارزان ترین راه حل برای خلاص شدن از شر موش های مزاحم باشد.
چسب موش معمولاً از یک تکه مقوا، پلاستیک یا موارد مشابه آغشته به چسب ساخته می شود. چسب استفاده شده در تله موش می تواند طبیعی یا شیمیایی باشد.


ویژگی های چسب موش

این چسب  سازگار با محیط زیست است، سازگار با آب و هوا، قابل استفاده مجدد و نسل جدیدی از محصولات غیر سمی و بی ضرر می باشد. استفاده از این محصول آسان است. ریسمان متصل به تله قفسه کتاب به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی طرح های مختلف را بسازند و از آن در مکان های مختلف استفاده کنند. این چسب برای پوست افراد و حتی کودکان بی ضرر است و در صورت تماس با پوست بهتر است آن را با آب ولرم بشویید.
قیمت چسب موش بسیار مناسب است و نسبت به استحکام و کارایی آن باعث شده است که علاوه بر مصارف خانگی در هتل ها و کارخانه ها نیز استفاده شود.

مصارف چسب موش

این تله ها می توانند موش ها و سایر آفات را به دام بیاندازند. استفاده از این چسب ها بسیار آسان و سریع است و در صورت قرارگیری صحیح، نتیجه کاملا راضی کننده خواهد بود.
چسب موش کتابی یکی از موثرترین ابزارها برای به دام انداختن موش و سایر حشرات است. البته از محصولات آن در کارخانه ها، خانه ها، آپارتمان ها، هتل ها، رستوران ها و انبارها استفاده می شود.
این نوع تله بزرگتر و سنگین تر از تله موش های دیگر است. در نتیجه از تله های دیگر قدرتمندتر و موثرتر است.
شما می توانید این محصول عالی را در هر کجا که سوسک یا موش وجود دارد قرار دهید.

 

 

 نحوه استفاده از چسب موش کتابی

تله موش را با دقت بردارید و صفحات دو طرفه را باز کنید. در صورت لزوم، صفحات را از محل خطوط داخلی خم کرده و به شکل دلخواه در آورید. در مرکز تور، طعمه هایی مانند ماهی تن قرار دهید. آن را در محل پرسه زدن موش قرار دهید و پس از گرفتن موش، آن را در سطل زباله بیندازید و از محل خارج کنید.

نکات مهم استفاده از چسب موش

در هنگام خرید چسب موش و حین استفاده از آن رعایت این نکات حائز اهمیت است، این چسب را با احتیاط از محل رفت و آمد موش ها جدا کنید.از قرار دادن این محصول  در معرض نور مستقیم خورشید و آب خودداری کنید. برای بهترین نتیجه، از تله ها در ابتدای شب استفاده کنید. برای گرفتن نتایج بهتر از طعمه هایی مانند; از تن ماهی یا بادام استفاده کنید.
برای استفاده بهینه از چسب موش کتابی در هوای سرد، بهتر است تله موش را روی لوله های داغ یا نقاط داغ قرار دهید تا از چسبندگی کافی اطمینان حاصل شود. اگر بدن یا لباس با چسب لکه دار شده است، می توانید از روغن گیاهی و سپس محصولات پاک کننده استفاده کنید. شما عزیزان می توانید این چسب های موثر و قدرتمند را به راحتی در سایت های اینترنتی پیدا کرده و سفارش دهید و با خریدی مطمئن و آسان از آنلاین شاپ ها، با کیفیت ترین محصول را در کمترین زمان ممکن به منزل یا محل کار خود دریافت کنید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.
اگر جمعیت موش های منطقه آلوده به کک باشد، چسب می تواند در کنترل آن بسیار موثر باشد.
تا زمانی که حیوان زنده است کنه ها روی بدن موش ها باقی می مانند. اما پس از مردن موش ها، کنه ها نیز ناپدید می شوند و هیچ مشکلی نخواهید داشت
چسب موش را در مناطق مرطوب یا نمناک قرار ندهید.
برای بهترین نتیجه، تله را در اوایل عصر اجرا کنید.
این چسب در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ تولید و به بازار عرضه می شود تا استفاده از آن را برای شما عزیزان در مناطق مختلف منزل یا محل کار آسان کند. بسته به سایز موش ها می توانید روی هر سایزی که می خواهید را تهیه کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=382703

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر