0

بازگشایی مدارس

  • کد خبر : 387746
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کتاب درسی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

زمان بازگشایی مدارس ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در بسیاری از مدارس از روز ۱ مهر ماه ۱۴۰۲ می باشد، اما برخی از مدارس ابتدایی و متوسطه زودتر از زمان مذکور اقدام به بازگشایی حضوری و برگزاری کلاس ها می نمایند.

به طور مثال مدارس ابتدایی هر ساله به منظور آمادگی بیشتر دانش آموزان و آشنایی با محیط مدرسه، در اواخر شهریور ماه اقدام به برگزاری جشن شکوفه ها می نمایند. در سال جاری “جشن شکوفه های اول دبستانی” و “جشن جوانه ها” که برای دانش آموزان پایه هفتمی برنامه ریزی شده است، روز ۲۹ شهریور ماه و “جشن غنچه های پیش دبستانی” نیز در روز ۱۵ مهر ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر ایت که در سال جاری آموزش و پرورش با همکاری گروه های جهادی اقدام به زیبا سازی مدارس قبل از آغاز مدارس نموده است که آموزش و پرورش استان ها می توانند برای استفاده از این امکانات اقدام به ثبت نام مدارس در سامانه اتناب مدارس نمایند.

همچنین دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی برای دریافت کتب درسی می بایست به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام نمایند تا با آغاز سال تحصیلی بتوانند کتاب درسی خود را دریافت نمایند.

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کتاب درسی مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد. بسیاری از آموزش های مدارس نیازمند برقراری ارتباط حضوری با معلمان در کلاس درس و تبادل اطلاعات به صورت حضوری می باشد. تمامی پایه های تحصیلی حساس بوده و دانش آموزان هر مقطع با برگزاری حضوری کلاس های درس خود می توانند با مباحث آموزشی که به تازگی آشنا شدند بهتر و بیشتر آشنا شوند.

علاوه بر دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم نظری، یکی از سوالات دانش آموزانی که در حال تحصیل در رشته های هنرستان فنی حرفه ای و یا رشته های کاردانش هستند نیز این می باشد که مدرسه ها کی باز می شود؟

برای پاسخ می بایست بیان نمود که این گروه از دانش آموزان نیز همانند سایر مقاطع، از اول مهر می توانند به مدرسه بروند زیرا برای یادگیری دروس کارگاهی و کتب درسی خود نیاز به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری دارند چرا که یادگیری این موارد در آموزش های غیر حضوری به درستی امکان پذیر نخواهد بود.

خبرنگار : سید اصغر حسینی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=387746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر