0

انقلاب اسلامی مردم ایران طلیعه بیداری اسلامی در کل جهان است

  • کد خبر : 39210
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳

شواهد نشان می دهد که زمان چندانی طول نخواهید کشید که غده سرطانی اسرائیل برای همیشه از صحنه روزگار محو می شود

به گزارش افق :(ofoghnews.ir) نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت اسلامی فرزند مشروع انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی مردم ایران طلیعه بیداری اسلامی در کل جهان است.

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد ظهر جمعه بعد از راهپیمایی روز قدس در  بین مردم تبریز ضمن عرض تسلیت به مردم این منطقه به خاطر جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی افزود:در پی وقوع زلزله در این استان خوشبختانه با کمک نیروهای امدادی ۹۰درصد افرادی که زیر آوار مانده بودند سالم بیرون کشیده شدند.

وی افزود: خوشبختانه در سال ۹۰،هلال احمر کشور به سیستم های زنده یاب مطرح در دنیا مجهز شده بود که در این زلزله نیز هلال احمربا به کارگیری ۲۶ مورد از این زنده یاب ها توانست جان تعداد کثیری از هموطنان را به موقع نجات دهد.

وی ضمن تشکر از مسئولین استانی در خدمت رسانی به موقع به زلزله زدگان افزود:علی رغم سردسیر بودن منطقه مردم خیرمیهن اسلامی و مخصوصا مردم غیور آذربایجان به رهبری مسئولین شایسته استانی توانستند در اولین ساعات زلزله خدمت رسانی به این مردم را شروع کنند.

ابوترابی گفت: دولت در درجه اول مصمم به تامین نیازهای اولیه مردم زلزله زده است و با اینکه سالانه ۱۲هزار خانه روستایی در استان آذربایجان شرقی مقاوم سازی می شوند ولی باز بسیاری از خانه های روستایی این استان مناسب برای زندگی نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان این مطلب که دنیای اسلام در حال تولد جدیدی است، گفت: شواهد نشان می دهد که زمان چندانی طول نخواهید کشید که غده سرطانی اسرائیل برای همیشه از صحنه روزگار محو می شود و سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  در این خصوص تحقق می یابد.

وی ضمن مبارک خواندن این روز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر علیه رژیم غاصب پهلوی سرآغاز شروع بیداری اسلامی در جهان است و با نابودی اسرائیل و آمریکا و دیگر کشورهای مستبد و غاصب به اوج خود خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم آذربایجان  در راهپیمایی روز قدس گفت: مسئله فلسطین تنها مسئله دنیای عرب نیست بلکه مهم ترین مساله دنیای اسلام و حتی کل جهان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39210

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر