2

موضوع فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در آمریکا نیز احیاء شده است

  • کد خبر : 39247
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱

در آینده نزدیک همگان شاهد خواهند بود که آرمان‌های امام خمینی (ره) به تحقق خواهد رسید و این آرمان‌ها علیه جهان خواهان و اشغال‌گران به نتیجه می‌رسد.

افق نیوز:(ofoghnews.ir) رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر تصریح کرد که استکبار جهانی علی رغم آن همه توطئه‌ها نتوانست خط،‌راه و آرمان امام راحل را در هم بشکند.

حجت‌الاسلام حمید روحانی با بیان این‌که در آینده نزیک آزادی‌خواهان و قلب‌های مستضعف می‌تواند، بر استکبار جهانی پیروز شوند ، گفت: شما خواهید که چه گونه آرمانی‌های فلسطین تحقق می‌یابد، آنها می‌خواستند که فلسطین فراموش شود، ولی موضوع فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی، بلکه در آمریکا نیز احیاء شده است و این نشان دهنده پیروزی مقاومت و اسلام است.

وی با بیان این‌که رژیم صهیونیستی گام به گام به سمت حذف شدن و محو شدن حرکت می‌کند، ادامه داد: آنها تلاش می‌کردند که انقلاب ایران را نیز مهار کنند، اما نتوانستند و اکنون بیداری اسلامی تمام منطقه را فرا گرفته است و دیکتاتورهای دست نشانده استکبار جهانی یکی پس از دیگری سقوط کرده و یا در حال سقوط هستند.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی ایران معاصر خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک همگان شاهد خواهند بود که آرمان‌های امام خمینی (ره) به تحقق خواهد رسید و این آرمان‌ها علیه جهان خواهان و اشغال‌گران به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: صدور انقلاب اسلامی ایران نشان داد که استکبار جهانی علی رغم آن همه توطئه‌ها نتوانست خط،‌راه و آرمان امام راحل را در هم بشکند و امام پیروز شدند و از این مهمتر این که ماهیت حکومت‌های وابسته به رژیم صهیونیستی برملا شد.

وی در پایان تصریح کرد: رژیم‌هایی مثل آل سعود و آل خلیفه که زمانی در پشت پرده سعی می‌کردند از اسراییل حمایت کنند خطر آن قدر برایشان جدی شده که ناچار شدند به صحنه آمده و از اسراییل حمایت کنند و رژیم سوریه را به جرم اینکه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کند و تسلیم نشده است را تحت فشار قرار دهند و نگذارند که مقاومت ادامه یابد، ولی بحمدالله مقاومت کشورها و ملت‌ها استکبار جهانی را در این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد کرد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=39247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر