2

لیونل مسی: درباره کریستیانو رونالدو از من چیزی نپرسید

  • کد خبر : 40406
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۹:۱۳

“وقتی او صحبت می‌کند، از من سوال نکنید. عکسش هم صدق می‌کند. یعنی در مسایلی که به من مربوط است، باید از خود من سوال شود، نه شخص دیگری.

ستاره آرژانتینی رئال‌مادرید حاضر نشد، درباره سخنان اخیر کریستیانو رونالدو سخنی بگوید.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ میزبان پاراگوئه است. لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین که در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شده است، بازی مقابل پاراگوئه را “سخت” دانست. او با این حال اعلام کرد که با هم‌تیمی‌هایش آماده پیروزی در این دیدار هستند.

ستاره بارسا در سخنانی که روزنامه‌‌ مارکای اسپانیا آنها را منتشر کرد، درباره این بازی گفت: در مرحله جدیدی قرار گرفته‌ایم. در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل اکوادور نمایش خوبی داشتیم و توانستیم با ۴ گل این تیم را شکست دهیم. می‌توانیم در دو بازی آینده هم پیروز شویم و خود را به شرایط خوبی در جدول رده‌بندی برسانیم اما مهم این است که بتوانیم بازی گروهی خوبی را ارائه دهیم. با تیم‌های بزرگی بازی و تاکنون نتایج خوبی را کسب ‌کرده‌ایم و این باعث خوشحالی‌ام است.

بهترین بازیکن ۳ سال اخیر فوتبال جهان در واکنش به حرف‌های اخیر کریستیانو رونالدو گفت: “وقتی او صحبت می‌کند، از من سوال نکنید. عکسش هم صدق می‌کند. یعنی در مسایلی که به من مربوط است، باید از خود من سوال شود، نه شخص دیگری. این مساله به خود رونالدو مربوط است و هیچ ربطی به من ندارد. نمی‌خواهم در این باره اظهارنظری داشته باشم.”

مسی درباره دیدار پس روز جمعه آلبی‌سلسته مقابل پاراگوئه نیز گفت: “پاراگوئه بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد. مطمئنا پیروز شدن مقابل این تیم سخت خواهد بود ولی تمام تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز خانگی به کار خواهیم گرفت. در شرایط بدنی خوبی قرار دارم. در چند بازی اخیر بارسلونا در ترکیب اصلی بوده و کاملا در شرایط بازی قرار گرفته‌ام. احساس می‌کنم، می‌توانم نمایش خوبی را مقابل پاراگوئه داشته باشم.”

ستاره بارسلونا درباره خبر بازگشت کارلوس توس به تیم ملی آرژانتین و غیبت آگرو به علت آسیب‌دیدگی گفت: “این که توس به تیم ملی برگردد یا نه، به نظر مربی بستگی دارد. اگر مربی تصمیم بگیرد که او را به تیم فرا بخواند همه ما خوشحال خواهیم شد. درباره آگرو هم باید بگویم که مطمئنا مصدومیت او به تیم ملی ضربه خواهد زد. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و بازیکنان دیگر نمی‌توانند جای خالی او را پر کنند.”/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر