2

استقبال صندوق بین المللی پول از تعهد منطقه یورو برای اعطای وام به یونان

  • کد خبر : 4281
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸

صندوق بین المللی پول روز گذشته از تعهد منطقه یورو برای اعطای وام به یونان که همچنان به شدت بدهکار است استقبال کرد. کارولین آتکینسون مدیر روابط خارجی صندوق بین المللی پول گفت:  این تعهد همزمان با تصویب تدابیر سختگیرانه مالی توسط پارلمان یونان ، به شورای اداری صندوق بین المللی پول اجازه می دهد […]

صندوق بین المللی پول روز گذشته از تعهد منطقه یورو برای اعطای وام به یونان که همچنان به شدت بدهکار است استقبال کرد. کارولین آتکینسون مدیر روابط خارجی صندوق بین المللی پول گفت:  این تعهد همزمان با تصویب تدابیر سختگیرانه مالی توسط پارلمان یونان ، به شورای اداری صندوق بین المللی پول اجازه می دهد آخرین بازرسی را به پایان برساند و آخرین بخش از وام مورد نیاز یونان را در چارچوب توافق با این کشور پرداخت کند.

وزیران دارایی منطقه یوو روز شنبه تصمیم گرفتند پنجمین قسمت از وام مورد نیاز یونان را برای پیشگیری از ورشکستگی این کشور پرداخت کنند. آتکینسون ابراز امیدواری کرد صندوق بین المللی پول به همکاری با مقامات یونان و شرکای اروپایی خود برای حمایت از برنامه اقتصادی این کشور ادامه بدهد ،‌ برنامه ای که به ‌ثبات یونان در بخش مالی و تقویت رقابت برای ایجاد شرایط مطلوب در زمینه رشد اقتصادی و اشتغال در این کشور کمک خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری شین هوا از واشنگتن ،‌ وام دوازده میلیارد یورویی که آتن در چارچوب طرح نجات چهار ساله یکصد و ده میلیارد یورویی دریافت می کند و همچنین مجموعه تدابیر سختگیرانه ای که در هفته های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است برای نجات یونان از فروپاشی اقتصادی ضروری به نظر می رسد. ولفگانگ شوبل وزیر دارایی آلمان نیز روز گذشته اعلام کرد طرح جدید کمک اروپا به یونان احتمال دارد قبل از پرداخت وام مورد نیاز این کشور نهایی شود. وی با صدور بیانیه ای و با اشاره به این که کارهای مربوط به برنامه جدید کمک های ضروری به یونان به صورت فشرده پیگیری می شود اطمینان داد این برنامه احتمالا قبل از پرداخت وام به یونان در پاییز نهایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر