1

محاکمه غیابی ۲۶ مقام آمریکایی و معرفی به دادگاه های بین المللی

  • کد خبر : 4310
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ۲۶ نفر از مقامات آمریکایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران تحریم شده اند، پس از محاکمه غیابی در دادگاه های داخلی به دادگاه های بین المللی معرفی می‌شوند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با چگونگی […]

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ۲۶ نفر از مقامات آمریکایی که از سوی جمهوری اسلامی ایران تحریم شده اند، پس از محاکمه غیابی در دادگاه های داخلی به دادگاه های بین المللی معرفی می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با چگونگی پیگیری و اجرای طرح دستگیری و مجازات ۲۶ نفر از مقامات آمریکایی ناقض حقوق بشر گفت: این طرح پس از پایان تعطیلات مجلس در صحن علنی مطرح و پس از تصویب نمایندگان، این مقامات آمریکایی به صورت غیابی در دادگاه های داخلی محاکمه و سپس به دادگاه های صلاحیت دار بین المللی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه جنایتکاران حقیقی همان کسانی هستند که به دروغ دایه حمایت از حقوق بشر را دارند، افزود: جمهوری اسلامی ایران با جدیت محاکمه این افراد را پیگیری و از حقوق حقه مردم مظلوم جهان حمایت می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4310

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر