2

علی اکبر ولایتی از کمیته سه نفره اصولگرایان کناره‌گیری کرد.

  • کد خبر : 4313
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷

رجانیوز نوشت: علی اکبر ولایتی از کمیته سه نفره اصولگرایان که متعاقب نشست‌های سال گذشته برای استخراج راهکارهای وحدت در انتخابات آینده مجلس تشکیل شده بود، کناره‌گیری کرد. ولایتی در حالی از این کمیته کناره‌گیری کرد که در طی هفته‌های اخیر برخی افراد با مصاحبه های غیر اصولی و غیر اخلاقی سعی در مطرح کردن […]

رجانیوز نوشت: علی اکبر ولایتی از کمیته سه نفره اصولگرایان که متعاقب نشست‌های سال گذشته برای استخراج راهکارهای وحدت در انتخابات آینده مجلس تشکیل شده بود، کناره‌گیری کرد.

ولایتی در حالی از این کمیته کناره‌گیری کرد که در طی هفته‌های اخیر برخی افراد با مصاحبه های غیر اصولی و غیر اخلاقی سعی در مطرح کردن خود و جریان خاصی داشته و همچنین با اعمال نظرات خود مانند سهمیه ویژه برای آقایان لاریجانی و قالیباف، تدارک رسانه‌ای وسیعی دیده بودند.

گفته می‌شود ولایتی با اظهار نارضایتی از این فضای بد اخلاقی و بیان اینکه این اقدامات و رفتارهای قیم‌مآبانه نه تنها به وحدت اصولگرایان منجر نمی‌شود، بلکه به‌دلیل غیر منطقی بودن به افتراق دامن می‌زند، ادامه حضور خود در این کمیته را مغایر با هدف اصلی از تشکیل آن یعنی وحدت اصولگرایان دانسته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر